加入最愛專欄  收藏文章 

2021-12-20

《全民造星IV》Marf成「人氣王」 Alice強調與柳應廷無聯絡

  【晴報專訊】ViuTV選秀真人騷《全民造星IV》經過多輪比賽後,20強參賽者經已誕生,總決賽將於本周六聖誕夜假九展Star Hall舉行。昨日20位參賽者於九展拉票,大熱門邱彥筒(Marf)、蘇雅琳(Ivy So)、王家晴(Candy)、蘇芷晴(So Ching)、沈貞巧(Gao)及許軼(Day)成為焦點。

 

(左起)So Ching、Day和Marf被視為三甲大熱。

 

  邱彥筒、蘇芷晴及許軼等20位參賽者昨日於九展記者會上各自表演一分鐘,為自己拉票。成為參賽者互選最高票數的Marf表示︰「我當然開心啦。(信心大增定更大壓力?)有參賽者嘅支持當然好開心,因為開頭大家都擔心《造星IV》會唔會好多是非,但事實上大家都好融洽。」

 

樣子甜美的Candy獲fans高唱生日歌。

 

  至於昨日19歲生日的王家晴,獲現場fans送上生日歌,問及生日願望會否希望成功加入女團?Candy表示︰「呢個當然係願望之一,我都會畀自己信心,希望決賽當晚盡量做好自己,畀大家睇到我嘅突破。」

 

女團下月初成軍

 

Alice指自己與男友數月前已分手,與緋聞完全無關。

 

  另外,早前跟MIRROR成員柳應廷(Jer)傳緋聞的許寶恆(Alice),她斬釘截鐵否認︰「假嘅,所以都無咩回應,我同佢無私下聯絡,比賽後亦都無見面,可能喺group入面傾過,但我哋真係無拍拖。」Alice承認有網民在她的社交網留言指摘,她只好不理會,近日心情亦已平復;Alice再次強調跟Jer只是導師和學生的關係,完全不清楚對方的感情事。

 

女團經理人Wing

 

  而女團經理人戴穎(Wing)表示女團人數預計在10人之內,她說︰「其實仲有好多變數,但目前肯定決賽當晚三甲一定入女團,而其他就會喺賽後幾日閉門會議,當然會首先考慮20強參賽者…主要都係以人氣同表現嚟揀,而有份參與揀選女團嘅人一定要好了解佢哋,睇晒每一集《造星IV》。」Wing又表示預計下月初會就成軍一事作定案。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#全民造星IV
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share