加入最愛專欄  收藏文章 

2022-01-12

接受森美小儀訪問分享男神秘密 姜濤自揭拍廣告意外露鼻毛

  【晴報專訊】人氣男團MIRROR成員姜濤昨晨為森美、小儀及Marco主持的商台叱咤903節目《早霸王》任嘉賓,大談秘密兼玩遊戲。姜濤全程表現投入,除了被小儀手指彈額頭,更披露自己原來最怕「鼻毛外露」。姜濤笑稱︰「有次拍廣告我無抆到鼻毛,跟住之後有粉絲指住張相(鼻毛)。」果然是貪靚的孩子。

 

 

  姜濤在節目中大談製作新曲《鏡中鏡》的構思及想法,DJ Marco問他照鏡時第一眼會看臉上哪個部位?貪靚的他竟自爆要檢查鼻毛!姜濤尷尬道︰「有一個廣告我無抆到(鼻毛),廣告出咗街,跟住有粉絲指住。(真係咁誇張?)好誇張,關於鼻毛都有一個秘密,遲啲再講。」森美戲言「鼻毛可避」,追問姜濤何時開始有此習慣,他回應︰「當時我無意識到呢個問題咁嚴重,男仔唔係好care,但自此照鏡都照咗個鼻先。」

 

身高148cm的小儀站在177cm的姜濤身旁,相映成趣。(IG圖片)

 

小儀負責彈姜濤額頭,更乘機摸男神手仔,不少網民高喊羨慕。(FB截圖)

 

愛睇街坊鬧交片減壓

 

  姜濤又自爆有特殊嗜好,是靠睇網上「鬧交片」減壓︰「得閒喺屋企會播街坊啲鬧交片嚟睇,因為覺得好熱鬧。」他表示看這類片段有助發洩,而且他最愛鄉土劇,全因劇中有多場吵架戲,笑言睇人鬧交會感到放鬆。他說︰「關於鄉下嘢都會播,依家好多人睇Netflix嘅劇,我跟唔切,我自己鍾意睇婆媳糾紛嘅戲,但唔夠膽推介畀朋友。」

 

姜糖助視障人士顯善心

 

姜濤的應援卡有點字設計,對視障人士夠貼心。(FB圖片)

 

  另一方面,姜濤早前曾表示想在今年爭取時間做義工,一眾姜糖(姜濤粉絲)亦身體力行,以偶像名義行善,以生命影響生命。香港失明人協進會前日在FB撰文表揚姜濤及姜糖︰「多謝姜糖們為慶祝姜濤得獎特別製作postcard,更讓我們幫忙製作點字。Postcard上的點字是視障人士逐張打上,讓他們可以賺取收入之餘,亦為postcard增添溫暖和意義。」昨日會方再發文,原來一班姜糖送出100張限量點字明信片予社企「休CAFE」,只要顧客到Cafe隨心捐款即可領取一張,捐款全數直接交予香港失明人協進會。

 

姜濤日前在IG限時動態上載新曲MV拍攝花絮,狂扮鬼臉賣萌。(IG截圖)

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#姜濤 #MIRROR #小儀 #森美
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share