加入最愛專欄  收藏文章 

2022-01-19

18日極速成軍 COLLAR獲IG藍剔認證嗌唔慣

  【晴報專訊】由《全民造星IV》參賽者組成的八人女子組合COLLAR正式出道,新歌《Call My Name!》MV推出四日,已突破130萬點擊,人氣直逼師兄MIRROR。由《造星IV》決賽到成軍出道只用了18天,八位女生坦言一切來得太快,仍未習慣「成名」的感覺,但自知已非素人,日後定必更小心努力,成就夢想。

 

COLLAR由成軍、錄歌、拍MV到出道,只花18日極速完成。(資料圖片)

 

  COLLAR八位成員邱彥筒(Marf)、沈貞巧(Gao)、許軼(Day)、王家晴(Candy)、蘇雅琳(Ivy So)、陳泳伽(Winka)、李芯駖(芯駖)及蘇芷晴(So Ching),她們無論年齡、背景、性格各異,全因參加《造星IV》而走在一起,更成為最強新人女團。對於出道作品大受歡迎,芯駖說︰「完全無諗過外界反應咁好,呢個MV拍咗好短時間,仲有好多地方可以改善,有咁好回響係非常感恩同意外。」

 

提到最渴睡的成員,眾人一致指向Day。(影片截圖)

 

  MV中,八人有型又夠cool,令粉絲心心眼,不過私下的她們一臉傻氣,甚有反差萌。So Ching說︰「喺《造星》出身係咁,反差好大,但我哋唔係專登咁做,只係每次表演好認真,私底下就傻下傻下,係真性情自帶效果,無諗過都成為大家鍾意我哋嘅原因。」由決賽日到成軍之日只花半個多月,由素人極速變明星,難免一時未能適應。Winka說︰「出街會容易被人認出,粉絲會主動要求自拍,大家都好親切。」她們笑言無論拍造型照、拍廣告或接受訪問,一切對她們而言,都非常新奇有趣。

 

網上分享更小心

 

  至於Marf的回應,更覺她在型格外表下,內心仍是19歲的可愛女孩,「我有少少膚淺,我唔習慣係個藍剔剔(Instagram身份認證)。以前見到人哋藍剔,知道對方係celebrity(名人)。依家有少少想『整走』藍剔,因為反而覺得我同其他人嘅距離遠咗。依家我哋全感覺仲好遲鈍,可能一切嚟得太快,臨上台先知『真係要嚟喇!』嘅感覺;身份唔同咗,依家有一定影響力,會小心啲同更努力。」而芯駖坦言以往在網上分享照片都比較隨性,看到可愛的動物,或遇到美味的餐廳也會分享,但現在較多考量,「因為好驚post完,大家會嚟間餐廳搵我,到時可能我又唔喺度,所以無論講嘢或post嘢前,都要考慮一下先。」

 

擅長跳舞的隊長Gao,私下零偶包十分玩得。

 

  問到COLLAR的三年目標,Candy表示女團僅出道數天,三年對她們而言太長遠,目前只專注準備三月的演唱會。隊長Gao則認為COLLAR是本地女團,雖然廣東話較難與部分音樂類別融合,但愈難愈要挑戰,「如果可以將自己屋企嘅語言文化,同唔同音樂類型融合,都係同外地一個好好嘅交流。」

 

擅長跳舞的隊長Gao,私下零偶包十分玩得。

 

以廣東歌與外地交流

 

  三個女仔一個墟,眼前的八個女生更有講不完的話題,鏡頭前後一樣傾唔停。提到「COLLAR之最」,她們更展現可愛一面。Day成為眾人眼中最為食的成員,Marf說︰「Day成日都要搵零食,見到有剩嘅零食就拎返屋企!」Day則自認最渴睡,更拉Gao落水︰「因為Gao成日無啦啦用好奇怪嘅姿勢瞓着咗。」至於Ivy So則投選Candy是素顏最靚成員︰「Candy成日唔化粧,反而阿Wing(經理人)成日叫佢畫番條眉。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#Collar #全民造星IV
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share