加入最愛專欄  收藏文章 

2022-01-31

拍《大灣仔的夜》被取笑「偷渡」回港 張智霖︰大家都知道唔能夠上岸

  【晴報專訊】張智霖(Chilam)、陳小春、謝天華、林曉峰、梁漢文等早前拍攝內地綜藝節目《大灣仔的夜》,從廣州坐船出海,惟他們突然思鄉,企圖直接坐船回港;雖然最後並不成功,但有不少網民批評製作組缺乏常識,更取笑Chilam等人是否想「偷渡」。Chilam昨日與羅子溢及黃浩然等人出席新劇宣傳,回應「偷渡」一事時強調是節目組的安排,而且當時還有數小時船程才到港,絕不是「偷渡」。

 

離港八個月的Chilam將留港過年。

 

  張智霖昨日宣傳新劇《家族榮耀》,特別回應在《大灣仔的夜》被取笑「偷渡」一事,他說︰「船家有話我哋知呢條水路路綫可以去香港,但仲有幾個鐘路程先到香港水域,同埋大家都知道絕對唔能夠上岸。(節目組此舉欠缺常識?)呢個唔清楚,一切係節目組安排嘅。」

 

  Chilam解釋自己於本月25日已經回港,更特意到尖沙咀欣賞維港靚景,又相約友人打麻雀敘舊,他笑言︰「啲朋友就最開心,因為我狂輸,做咗財神畀佢哋發新年財,我要同啲麻雀做番朋友。」

 

羅子溢爆太太產後再發育

 

子溢成功追個「好」字,但明言想繼續生B。

 

  另外,Chilam在《家》劇中與羅子溢太太楊茜堯有多場親熱戲,有指子溢不滿,遂主動向監製要求增加跟李彩華的親熱場口。子溢直認不諱,認為他與李彩華演兩公婆,無理由只是錫咀仔,於是把現實的情景加入戲中,更笑指自己已經很收斂;Chilam即取笑他︰「佢平時同老婆一定仲親熱,如果唔係點會有兩個(小朋友),子溢係好勤力嘅人,可以再繼續生。」子溢稱自己已湊成「好」字,反指會為Chilam加油,Chilam即落閘說︰「我唔細喇!不過我真係好鍾意湊BB,未必係自己,幫朋友湊都OK,都會好開心。」

 

楊茜堯與Chilam在劇中有多場親熱戲。

 

  至於有份演出新劇的茜堯未有出席記者會,子溢解釋太太已坐完月,但希望多點休息,他笑謂︰「太太話女人生完BB之後,係另一次發育,佢覺得自己高咗,我就叫佢生第三個,到時可以高過我。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#大灣仔的夜 #張智霖 #羅子溢
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share