加入最愛專欄  收藏文章 

2022-02-09

想改掉哪些壞習慣? 李佳芯︰不自覺掹底褲邊

  【晴報專訊】新一年,不少人都會為自己訂立目標,有的可能是減肥,有的可能是想改掉壞習慣。未知以下各位藝人又想改掉甚麼壞習慣呢?

 

想不到女神Ali竟有這個小動作。(資料圖片)

 

  李佳芯(Ali)是不少男士的女神,然而問及壞習慣時,Ali未開始說已頻呼尷尬︰「我一向都鍾意着鬆身衫褲,如果衫褲嘅橡筋箍實我,就會覺得周身唔舒服,有時仲會不自覺即刻用手掹;後尾啲朋友會提我『唔好掹啦,呢度公眾場合,你係女artist嚟㗎!』」

 

Ali不時上載生活照,素顏示人絕不失禮。(資料圖片)

 

Ali在《萬千星輝頒獎典禮2021》勇奪「最受歡迎電視女角色」。(資料圖片)

 

  雖然Ali自知要改掉壞習慣,但她直言這個小動作是十分正常︰「如果無人見到,我都會偷偷地掹下底褲邊,咁真係唔舒服呀嘛!不過依家會避忌啲…但調番轉咁諗,其他人覺得唔舒服都想掹番好啦,有乜出奇啫!當然我會睇情況,如果着住件褸,遮到咪可以掹囉,哈哈!」

 

C君︰冀改掉不良飲食習慣

 

  身形肥嘟嘟的鄭詩君(C君),自認最愛吃「垃圾食物」,無論是煎炸、濃味食物或打邊爐等都十分喜歡,他說︰「我知呢啲飲食習慣好唔健康,所以最近聽醫生建議,開始改善飲食習慣;依家每日都實行緊『168間歇性斷食法』,即係16個鐘斷食,只有八個鐘可以食嘢。」

 

愛吃的C君,笑言很難改掉纏身多年的飲食習慣。(資料圖片)

C君與洪永城監製的《凶宅清潔師》,口碑不俗。(資料圖片)

 

  C君表示起初並不習慣大半日不能進食,但只能夠慢慢適應,「以前起身都11點,得八個鐘食嘢係絕對無問題,但依家返工要早起身,八個鐘唔可以食嘢,原來都要捱幾長時間。」

 

周家怡︰罔顧安全堅持出海

 

  周家怡外表乖巧斯文,拍劇多飾演正派角色,但原來她亦有反叛一面。家怡說︰「我嘅壞習慣就係好鍾意玩,特別係出海。我成日罔顧安全去玩,有時明知落雨,都會堅持出去跑步,完全唔理人身安全,哈哈!」

 

周家怡自認硬頸,做任何事都比較衝動。(資料圖片)

周家怡早前拍攝《星空下的仁醫》,與馬國明的情侶檔甚受歡迎。(影片截圖)

 

  不過家怡直言沒有打算改掉這個壞習慣︰「相信都好難改,都無乜必要,由佢啦!開心就好,當然以唔影響其他人為大前提,咁掛八號風球當然唔會出去啦,唔好害到其他人去救自己。」

 

周嘉洛︰亂吃零食生痱滋

 

  年紀輕輕的周嘉洛,皮膚白滑且身形甚fit,但原來他的飲食習慣相當不健康,他說︰「我成日恃住自己瘦就亂咁食零食,尤其是依家電視城入面有間便利店,每次拍劇就會去便利店執零食。」問他不停吃零食不怕肥嗎?他得戚表示︰「我就係食極唔肥,不過最衰會生痱滋;試過最嚴重一次,生咗六、七粒痱滋,仲要唔小心咬到粒痱滋,痛到飛起!」

 

嘉洛明知生痱滋辛苦,也戒不到亂吃零食的壞習慣。(資料圖片)

 

嘉洛常吃零食,但皮膚依然十分白滑。(資料圖片)

 

嘉洛在《愛‧回家之開心速遞》中演活「金城安」,與「媽媽」滕麗名的互動搞笑有愛。(資料圖片)

 

 

  自知要戒口的嘉洛,實行起來卻大呼困難︰「因為每次開夜班都最鍾意買零食頂眼瞓,夜晚一無嘢做,個人悶就想食嘢,除非專心睇劇本分散注意力啦;但係睇住劇本,又想食下嘢解悶,所以呢個習慣應該都係好難戒㗎喇。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#李佳芯 #C君 #周家怡 #周嘉洛 #壞習慣
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share