加入最愛專欄  收藏文章 

2022-02-25

擔心養子性格單純被人蝦 張慧儀:阿仔搵女友最好似我

  【晴報專訊】來自馬來西亞的張慧儀,最近為香港開電視主持節目《曬ya馬拉moi》,介紹老家馬拉特色菜,但受疫情所限,慧儀已兩年沒帶養子Hanson(張晃維)回大馬探親。提到這位心肝寶貝,慧儀坦言無時無刻都想陪伴兒子,又擔心兒子性格單純,將來拍拖易受騙,她甜絲絲說:「阿仔同我講,叫我第時幫佢搵女朋友,我都幾開心!」

 


  現年51歲的張慧儀向來女人味十足,保養得宜的她遠較真實年齡後生。慧儀笑言藝人保持良好狀態,是向觀眾負責任。「依家電視重播緊《真情》,我都唔怕網民拎昔日嘅我嚟比較,因為我接受自己,覺得依家嘅我,一定比以前更好。譬如我多咗生活閱歷,思維、待人接物絕對比以前好。我依家唔後生,但都唔係好醜樣啫!好多人認為張慧儀尚算可以,我唔敢話自己好靚,但依家都有回頭率㗎!」

廿四孝媽咪自認長氣

 

Hanson患先天性心臟病,張慧儀不辭勞苦湊大兒子。(微博圖片)


  慧儀除了是公認的美魔女,也是偉大好媽媽。早年她在內地做義工時收養了Hanson,雖然養子患有先天性心臟病,但慧儀不離不棄,想盡辦法醫治兒子。「阿仔喺18年做咗手術之後,康復情況理想,我好感恩。佢上年11月再入院做過一次小手術,檢查咗好多嘢,例如肺壓指數高咗,我要學習點留意,佢又要點樣保護自己。其實佢無乜手術可以再做,如果再有啲咩就要換心,但手術好複雜,我當然唔希望佢有嗰一日,希望佢健健康康生活落去。」提到Hanson的個性,慧儀笑說:「阿仔十幾歲,但無同年紀男仔嘅反叛,比較單純、無膽。但佢有自己思維,有時會嫌我煩、長氣,我會話『阿媽唔長氣點養大你』?佢就會『得得得』咁答我!」

 

張慧儀笑指養子Hanson雖然有時嫌她麻煩長氣,但不會抗拒媽咪錫錫。(資料圖片)


  Hanson日漸長大,慧儀坦言現在仍無時無刻想錫啖兒子,珍惜每日一起吃早餐的時光。「阿仔細個未做手術前成日缺氧,行唔到好多路,經常要我抱佢,以前我後生又鍾意着高踭鞋,成日着住高踭鞋抱佢,依家我抱佢唔郁喇!我同佢講『阿仔你咁大個,點解時間過得咁快』,感覺好矛盾,又想佢大,有時又唔想佢大得咁快!我成日叫阿仔過嚟畀阿媽錫啖,佢依家都仲會畀我錫。」她以行動證明對兒子的珍惜,「我每朝一定五點起身,咁多年習慣咗要照顧佢,睇住佢食早餐,係我哋好寶貴嘅時間,我會同佢溝通傾偈,睇住佢出門口返學。」

不介意囝囝發展姊弟戀

  慧儀坦言,不鼓勵兒子太早拍拖,「我同阿仔講,等佢思想成熟啲先適合拍拖,一個細路仔識啲咩?識得保護女仔?我又唔覺得佢做得好好,等佢成熟啲就唔會阻止。我哋傾過,阿仔第日會遇到咩女仔呢?如果對方好惡,我一定唔得!無論阿媽點樣鬧仔都係叫錫,但有女仔鬧我個仔就唔得!阿仔同我講,叫我第時幫佢搵女朋友,佢接受嘅我都幾開心,但呢步對佢嚟講仲好遙遠。」她笑言沒規定未來新抱要是馬來西亞人,「邊度都有壞女人,最緊要唔好搵有機心嘅女仔。希望阿仔遇到一個單純、乖乖、識得錫佢嘅異性,我真係唔介意佢搵個年紀大(對象),如果搵到同媽媽一樣錫佢嘅,我好贊成!阿仔嘅對象最好就好似我咁嘅類型,似媽媽咁嘅就最好!不過,如果我將來過分參與,可能會影響母子感情,但我又好了解自己性格,如果見到對方唔啱條件,我真係會忍唔住…都係唔敢諗,到時再算!」

難忘夏韶聲贈外套

 

張慧儀邀請好友陳彥行上《曬ya馬拉moi》,更親自炮製馬拉菜給行姐品嘗。

張慧儀初出道時獲夏韶聲義氣相助,令她十分感激。(資料圖片)


  張慧儀邀請多位嘉賓登上《曬ya馬拉moi》,包括陳啟泰、陳彥行及夏韶聲等。慧儀說:「今次邀請嘉賓都係識於微時,每一位都識咗20幾年,例如夏韶聲係我嚟香港拍第一部劇(《開心華之里》)嗰陣認識嘅。」她笑言自己在大馬長大,未曾經歷冬天,初來港時大感不適應。「我係完全唔知羽絨係咩!話說有次出海拍外景,天氣好凍,我無着太多衫,凍到不得了,匿喺船艙入面喊,咁啱夏韶聲見到,隔兩日返到公司時,佢送咗一件外套畀我。呢件事令我好感動,嗰個階段嘅我係乜都唔識,好記得有人拎我身材嚟開玩笑,我就即刻喊,你就知話我嗰時幾咁單純。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張慧儀
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share