加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-01

演「極品港女」入型入格 陳嘉寶嚴母上身教女兒三觀價值

  【晴報專訊】陳嘉寶(Anjaylia)在ViuTV劇集《IT狗》中,演盡「極品港女」Shirley惹人生厭,更被不少網民怒罵。產後復出的Anjay日前接受訪問,直言Shirley一角令她過足戲癮;但現實生活中,她對三個女兒的管教甚嚴,年紀輕輕便灌輸她們要有禮貌,「呢方面我同老公都揸得好嚴,亦都最傷神。」

 

為避免女兒們受到網上欺凌,Anjay堅持不讓她們上鏡。(資料圖片)


  劇集播出之時,Anjay剛誕下第三名女兒需要坐月,未能為劇集宣傳,但她很感恩劇集收視和口碑均不俗。「幾年無拍戲,好多人覺得我係咪已經唔做?甚至《IT狗》導演搵我時,佢第一個反應就問我,『你會唔會唔做?如果無時間,客串都可以』,我話梗係唔會唔做。」

 

Anjay三年抱三,幼女Azaliah在一個多月前出世。(資料圖片)

Anjay在ViuTV劇集《IT狗》中的演出備受讚賞。(資料圖片)


  Anjay過往大多演繹乖巧學生妹或孝順女,今次一改形象,演活「極品港女KOL」,她直言演員不應該輸打贏要︰「唔係個角色討好就做,唔討好嘅就推,嘗試唔同角色反而畀到觀眾新鮮感。好開心終於都有人搵我做『反派』,站喺觀眾立場,的確係好想打Shirley;但喺演員角度,我覺得如果觀眾想打佢,呢個就係我心願,證明觀眾對角色有情緒,總好過覺得我演得唔似。」

有勇氣再挑戰學生妹角色

  由於角色充滿挑戰,Anjay開心能過足戲癮︰「有時個角色唔係大奸大惡,而係日常生活中你可能遇到嘅一類人,演員要點樣好自然咁演繹出嚟,係好有挑戰性。」雖然已為三女之母,但一臉童顏的Anjay,坦言夠膽再挑戰學生妹角色,「導演敢,我就得!所以要保持住身形,保養得再好啲。我坐月都坐得好乖,因為啲長輩嚇我,話唔坐好月會殘得好快。希望狀態好時,由學生演到老都可以。」

  Anjay直言已決定封肚,因現時照顧三個女兒大感吃力,幸好老公黃頌祈是「神隊友」,所以兩公婆可以分配好時間,做自己喜歡的工作,「除非過幾年我突然抽起條筋想生,但依家就一定唔生。生同陀B都唔難,但照顧同教育就最難。我啲女由兩個月開始,就會有故事時間,灌輸佢哋正確價值觀同自理能力,要佢哋一歲幾就坐低食晒成餐飯,要有基本清潔、尊重工人姐姐等等。呢啲我哋揸得好嚴,亦最傷神,大家見我呢幾年個樣係殘咗好多。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳嘉寶
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share