加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-04

周嘉洛睇直播「監視」陳瀅 黃宗澤︰唔好騎劫個Live

  【晴報專訊】黃宗澤(Bosco)、陳瀅和蔡思貝前晚開直播宣傳劇集《飛虎3壯志英雄》,首次做直播的Bosco表現興奮,席間連環爆料,先是踢爆陳瀅經常孖緋聞男友周嘉洛在公司撐枱腳,又爆「女神收割機」羅天宇疑似暗戀陳瀅,嚇得她匆匆講拜拜。

 

Bosco約陳瀅和蔡思貝開直播,對兩女的家居大感好奇。(影片截圖)

陳瀅在前晚一集中穿上性感低胸晚裝亮相,令不少觀眾心心眼。


  黃宗澤與陳瀅在《飛虎3》中飾演情侶,但Bosco「投訴」二人僅得一場沒有過程的床戲,他扮慘表示︰「飲醉酒第二朝瞓醒,就已經瞓喺張床度,過程都無呀,仲要淨係着住條底褲,真係犧牲色相。」他續笑言︰「下次我要同陳瀅埋身肉搏,要打要殺嗰啲留畀吳卓羲去搞。」陳瀅說︰「其實同你合作都幾緊張,雖然熟,但未至於好熟,開工幾日就要仆喺你身上,都有少少緊張。(Bosco︰咁依家呢?)完全無感覺。」

 

Bosco「投訴」跟陳瀅的床戲完全沒有過程。


陳瀅傻笑無力還擊

 

周嘉洛與陳瀅因拍攝《痞子殿下》而傳出緋聞。(資料圖片)


  直播期間,思貝留意到日前確診新冠肺炎的周嘉洛正收看直播,Bosco笑謂︰「嘉洛,好心啦,唔好騎劫人哋啲live嘛!」思貝附和道︰「咁樣入嚟睇live就擺明係示威啦!」Bosco說︰「咪係,嗰時喺TVB canteen成日見到你哋一齊……食飯!陳瀅你又話幾愛我,轉頭又同周嘉洛一齊!」而陳瀅只管尷尬傻笑,完全沒有反抗能力。

  另外,有網友問羅天宇在劇中是否暗戀陳瀅?Bosco又爆料︰「羅天宇點止劇入面鍾意陳瀅呀?」陳瀅即時瞪眼望實Bosco,但Bosco沒有理會繼續說︰「點止劇入面,現實生活都……」陳瀅見Bosco愈爆愈起勁,就以收睇《飛虎3》為由講拜拜,中斷直播。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黃宗澤 #陳瀅 #蔡思貝
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share