加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-08

單身6年 坦承視后之名阻愛情路 胡定欣拒認揀擇

  【晴報專訊】現年40歲的胡定欣與老友林夏薇(薇薇)在前晚播出的訪談節目《諸朋好友》中,與主持崔建邦(Amigo)及麥美恩剖白感情路。定欣自言希望找到「帶領自己的人」共度餘生,更否認自己要求高︰「希望搵到真心對待自己嘅另一半,點解唔搵最好嘅一個先一齊?」果然霸氣。

 

定欣坦言近年曾有心儀對象,但因種種原因未有發展。(網上截圖)

入行多年,定欣特別喜歡《拳王》的啞女角色。(網上截圖)


  六年無拍拖的胡定欣,在《諸朋好友》中強調自己並不揀擇︰「我唔認同、唔鍾意人哋話我要求高,我希望搵到真心對待自己嘅另一半,無論喺心靈、生活上,點解唔搵最好嘅一個先一齊?」在2015及16年兩度贏視后的定欣,坦言友人曾擔心她當上視后會難找另一半;她起初也不相信,但慢慢發現真的有「視后魔咒」,「原來我職業同崗位上嘅因素,會對我嘅感情有影響。(例如?)有人會覺得我係胡定欣,所以想認識我;但我選擇我喜愛嘅人,唔想(對方)因為我係胡定欣(而認識),呢個就係矛盾位!」Amigo問定欣想找甚麼對象,她說︰「想搵一個可以帶領我嘅人。」

情人節曾做電燈膽

 

林夏薇與定欣情同姊妹,自爆曾一齊沖涼。(網上截圖)


  同場的林夏薇爆料,自言曾經在情人節陪伴定欣︰「佢情人節去咗我屋企。(老公呢?)一齊囉。」身旁的定欣聞言尷尬失笑。及後,定欣在節目中談到跟薇薇的友情時,一度激動落淚,相當感性。前晚定欣分享鏡頭後花絮照,只見眾人手持酒杯,她留言踢爆麥美恩在錄影期間飲醉,「多謝Amigo的邀請,送畀我哋兩個傻婆一個美好回憶,多謝導演的剪接安排,片尾的相確實係好sweet。多謝麥美恩,你驚我唔講嘢,同我飲多唔知幾多杯,結果…你…下次我為咗報答你,我先飲為敬!」至於有觀眾反映薇薇在節目中聲綫頗大,不時蓋過其他人的聲音,定欣留言為薇薇解畫:「我隔籬嗰個後尾講嘢好大聲#點解呢#做訪問有酒精的危險性#已經好想再重睇」。定欣解釋,原來薇薇當時飲大幾杯,才會在訪問中愈講愈大聲。

 

《諸朋好友》主持麥美恩飲到不勝酒力,醉到要瞓大髀,認真搞笑。(IG圖片)

暫時不用開工的薇薇,分享在家享受泡泡浴的靚相,狀甚陶醉。(IG圖片)


直認被鄭嘉穎催婚

  另外,日前定欣為陳敏之的YouTube節目任嘉賓,大方披露感情生活,坦言因性格太理性而阻礙感情︰「嗰個人(真命天子)出現,我就唔會咁(理智)㗎啦。」陳敏之表示為定欣的姻緣感擔心,經常催對方結婚,定欣亦自爆連鄭嘉穎亦曾向她催婚。提到事業與感情如何選擇,定欣承認相比再奪視后,她更渴望遇到真命天子︰「唔需要諗,呢條唔係一條問題。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#林夏薇 #胡定欣 #諸朋好友
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share