加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-10

亂入《940920》扮文青編輯 張敬軒教化劉俊謙︰劇情爛尾觀眾會鬧

  【晴報專訊】ViuTV話題劇《940920》前晚播放第二集,大派重量級彩蛋,張敬軒(軒仔)突然客串,飾演作家余家聰(劉俊謙飾)的文青好友阿東,令觀眾大感驚喜。化身出版社編輯的軒仔,劇中性格與現實一樣勁mean又搞笑,他在IG留言感謝該劇導演羅嘉駿︰「畀機會我同男神一齊食個單單打打嘅早餐。」

 

一向是早餐界KOL的軒仔,在鏡頭前歎住美食講對白。


  繼首集有前商台DJ蘭茜驚喜登場,《940920》第二集則有軒仔扮演斯文出版社編輯阿東,更充當外賣仔買早餐給余家聰,二人關係密切。阿東得知家聰的網上小說初稿故事穿越時空,即狂爆金句教訓對方︰「讀者跟唔跟到呀?你仲有好多伏筆喎!你解唔解到呀?網上連載最憎呢啲爛尾故!」家聰回答︰「爛唔爛尾好主觀啫。」阿東擰轉面望鏡頭說︰「唔係呀,啲觀眾鬧㗎!」由於《940920》一開播已穿越不同時空,有觀眾曾表示劇情太混亂,未知導演羅嘉駿是否借對白玩自嘲。此外,劇情繼續交代女主角Yeesa(吳海昕飾)在新時空的經歷,巴西龜(岑珈其飾)打扮成張家輝在電影《提防老千》中的內地土豪造型放蛇,令觀眾笑爆嘴。

 

岑珈其的表叔look,擺明向影帝張家輝致敬。(資料圖片)

岑珈其的表叔look,擺明向影帝張家輝致敬。(資料圖片)


自嘲拍劇新丁有難度

 

導演安排軒仔望鏡暗寸觀眾,似有弦外之音。(網上截圖)


  前晚軒仔出po稱︰「呢期去咗幫人做下part time編輯,點知就遇到個成日要氹佢交稿嘅大作家家聰,我平時自己一個人食早餐悶得滯,一於搵埋佢先。」身為「早餐KOL」的軒仔特別感激羅嘉駿︰「畀機會我同男神一齊食個單單打打嘅早餐,開心、感恩。」劉俊謙亦出po致謝︰「軒公!會唔會好想打作家家聰?」軒仔留言︰「要打打我先,唔該唔好阻住余家聰交稿,好多人等住佢份稿開飯。」劉俊謙回應︰「我會努力,唔係啲觀眾會鬧㗎。」二人一唱一和合力谷劇。軒仔表示自己甚少拍劇,所以略感緊張︰「電視劇同舞台劇好唔同,所以都有問劉俊謙可以點樣做得更好。」軒仔指今次角色對白上有不少專有名詞︰「感到略有難度,希望導演收貨。」至於劉俊謙本身很喜歡軒仔,又戲言「細細個就係聽佢啲歌大」。

余子明刨馬經報平安

 

子明哥寧願刨馬經也不看自己劇集,果然熱愛賭馬。(IG圖片)


  此外,劇中另一女主角林楚凝(蔡思韵飾)患有失智症的爺爺秋叔(余子明飾),在第二集有不少戲份。現實中的余子明今年一月因缺血性中風入院,導致半身不遂,幸好經兩個月休養後已回復狀態。子明哥的兒子Elvin為父親開設IG帳戶,他昨午上載子明哥刨馬經的相片,代為留言︰「多謝大家嘅留言鼓勵,我會努力康復,希望快啲好番再拍劇畀大家睇。」Elvin問爸爸要不要看《9》劇,子明哥抵死回答︰「等陣先,我想睇馬報先。」

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#940920 #張敬軒 #劉俊謙
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share