加入最愛專欄  收藏文章 

2022-04-08

毀容粧打破鄰家女孩形象 蘇皓兒冀演喪屍過癮

  【晴報專訊】《金宵大廈2》話題不斷,由伍詠薇(伍姑娘)及蘇皓兒(Chloe)主演的單元《雙魚》剛播畢,除了伍姑娘的精湛演技備受讚賞,Chloe的演出同樣亮眼。Chloe在劇中的毀容粧非常逼真,她形容當初倒模的過程新奇又緊張,每次拍攝前更需花至少三小時化粧,認真辛苦。自認最愛重口味題材的Chloe,坦言最愛演喪屍,冀能累積更多演出經驗,建立更明確的演員定位。

 


  以往多演乖巧可人兒的Chloe,自言今次飾演「渺渺」一角是她在影視上的新嘗試,劇中的毀容粧更非常搶眼︰「今次個角色我好鍾意,因為之前訪問我有講過,好想演一啲社會上嘅小人物,或者係小眾啲嘅角色,咁啱就畀我遇到呢個角色。」

花3小時特技化粧

 

Chloe拍攝前需花至少三小時花毀容粧,十分辛苦。(受訪者提供)


  Chloe表示這是她第一次特技化粧,感覺新奇,「試造型前去咗一間特技化粧公司做倒模,佢會用啲膠封住我成個人,淨係插咗兩支嘢喺我鼻哥窿畀我唞氣。因為個模要倒過膊頭,所以成個人僵咗喺度唔郁得;唔單止焗到出晒汗,我又有啲緊張,因為耳仔都封埋,人哋講咩都聽唔到,唔知時間過咗幾耐,化粧師成日同我講幾個字啫,點知最後成個幾鐘。」

 

Chloe倒模時動彈不得,侷促至全身出汗。(受訪者提供)


  Chloe形容倒模是一個特別的經歷,及後看到自己的石膏像同樣嚇一大跳,「之後要去番間公司睇成品,第一眼見到自己個石膏像覺得好詭異,瞇埋眼又光頭,哈哈!」為了一個逼真的毀容粧,Chloe每次拍攝均要提早至少三個小時到場,她解釋︰「每一日拍之前都要三至五個鐘去化粧,化面三個鐘,如果嗰日會拍到個身就要化五個鐘。我記得有次朝早八點開工,凌晨三點我就要去到現場,同另外兩位化粧師成晚都喺度『奮鬥』,我又唔可以真係瞓着,因為有時佢哋要我郁下,試下啲位啱唔啱。」

努力建立演員定位

 

Chloe劇中被伍姑娘虐待,她透露拍該場戲前試位十多次,最後成功一take完成。(IG圖片)


  提到《金宵大廈》口碑不俗,Chloe今次參與續集不但沒有壓力,而且非常興奮能參與其中。「我本身好鍾意睇鬼片、恐怖片、驚慄片、殺人嗰啲重口味嘢!」想不到外表斯文的Chloe,竟最愛看恐怖片,她更滔滔不絕道︰「我最鍾意就係做喪屍!之前拍戲導演話成班演員做咩都得,純粹撞啲火花,我嗰陣就係扮喪屍!開心咗好耐,終於有得扮喪屍,雖然嗰場戲最後剪淨一秒,但我都覺得好滿足,同埋會諗『如果呢個係一個完整嘅角色,我應該會扮得好好。』不過做喪屍面容好扭曲,肢體又奇怪,好似無咩戲可言,如果可以就做一隻半正常嘅喪屍啦,哈哈!」

 

Chloe(左)早前以校服look拍廣告,散發青春氣息。(IG圖片)


  曾為女子組合As One成員的Chloe,被問會否再接觸跳唱?她坦言︰「呢幾年唔會喇,因為都想有番演員呢個定位,等大家對我有多啲認同。因為自己組合出身,又成日做model、拍廣告,都想演員個定位做番好啲,咩種類嘅戲我都歡迎㗎!」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#蘇皓兒 #金宵大廈2 #伍詠薇
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share