加入最愛專欄  收藏文章 

2022-05-06

《回歸》將煞科 郭晉安偕仔女行山幾乎「無命」

  【晴報專訊】郭晉安(安仔)與陳煒(煒哥)近期忙於拍攝劇集《回歸》,他們昨日表示拍攝已接近尾聲,笑言終於可以放假。安仔稱將會好好休息,並透露在疫情期間帶一對仔女去行山,但他行了兩個多小時便直呼「無命」,認真搞笑。

 

煒哥與安仔指劇集有一半戲份都是回憶片段,故拍攝不算辛苦。


  汪明荃(阿姐)、郭晉安及陳煒等昨日到數碼港拍攝劇集《回歸》,對於尚餘數天便煞科,眾人都十分興奮。安仔稱拍畢後可以認真休息,而一對子女因為讀國際學校,下月開始放暑假,「佢哋好開心,因為人哋返學,佢哋已經放假,有好多地方可以去。我最近同佢哋行山,行咗兩個幾鐘,佢哋好鍾意,但就行到佢哋死死下,我都行到『無命』。(太太有無同行?)無,佢讀緊營養學碩士,九月畢業。希望到時可以同佢去畢業旅行,去澳門都好呀。」

 

安仔與一對仔女不時行山,享受家庭樂。(資料圖片)


  安仔透露原定斟洽了美國登台工作,惟因隔離時間太久而推掉,他說︰「雖然依家改咗返港只要隔離七日,但我都推咗,唔會再接番。(損失好多?)疫情下大家都損失好多。」至於煒哥則表示拍畢劇集後,會拍攝電影及為新居裝修,問她是否因結婚而裝修?她否認道︰「買咗樓就要裝修,婚期暫時未有任何計劃。(爸爸身後事如何?)差唔多。(心情平復未?)我OK,有心。」

阿姐赴澳門演出

 

阿姐表示老公羅家英將到新加坡遊玩,不會隨她到澳門。


  另外,同場的阿姐在劇中飾演創業比賽的總評判,客串三日戲份,問她有否興趣再拍長劇?她坦言︰「無諗過,太長時間好辛苦。」今年是香港回歸25周年,阿姐透露將擔任兩個大型回歸騷的司儀,下月1、2日亦會到澳門出席藝術節活動,並演出兩場演唱會,「嚟緊9號就出發去澳門,因為要隔離21日。(如何度過隔離期?)唔知道,我都係第一次隔離,唔敢想像…朋友教我開直播,但我仲未學識。(擔心身體?)好食好住擔心咩?」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#郭晉安
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share