加入最愛專欄  收藏文章 

2022-05-23

馬德鐘《雙生陌生人》分飾兩角 挑戰演技嗌過癮

  馬德鐘在無線劇集《雙生陌生人》中挑戰一人分飾兩角,難度甚高,可惜收視不似預期,更要刪減五集,提早大結局。不過,馬德鐘十分享受挑戰演技的過程,看見螢光幕上的兩個自己,更「嘩」一聲大呼過癮。提到現實中的餅印兒子馬在驤,他不會強求父子檔演出,放手讓囝囝選擇未來的路。

 

 

  馬德鐘繼《我家無難事》後,再演輕鬆喜劇《雙生陌生人》,面對劇中「高收成」同「巫祺男」兩個樣貌相同但無血緣關係的角色,他事前特地跟監製林志華、編劇開會,研究如何表現兩個角色的性格特點。「有咩特質令觀眾更易理解呢兩個角色嘅唔同?事前用咗好多時間做功課,亦花咗好多時間拍攝,好享受呢個過程。」

 

《雙》劇中,兩個馬德鐘同場的戲份加上特效,感覺逼真。(電視截圖)

 

望有「餅印」替身拍戲

 

  提到兩個角色同場的對手戲,馬德鐘說︰「拍呢部戲需要兩個人同時出現,我喺拍攝現場要行兩條軌迹,而呢兩條軌迹仲要不停交叉、交集,劇組希望做到兩個角色同場,有好多身體接觸、互相交流嘅效果。例如佢會遞啲嘢畀我,我又點樣摸佢?我哋想畀觀眾感受到同一個時空下真係有兩個一樣樣嘅人,而唔係以前好舊嘅拍攝方式,喺畫面見到一個人喺左邊,一個人喺右邊,唔會摸到對方。今次難度在於特技上,今時今日要畀觀眾新鮮感係好困難,拍攝上要花好多時間,解決好多嘢…睇到《雙生陌生人》出嚟嘅效果,我『嘩』一聲,真係過癮,覺得好值得,有啲唔同嘅嘢畀觀眾睇到,我好開心。」

 

馬在驤遺傳馬德鐘的優良基因,生得高大威猛。(資料圖片)

 

  信不信現實中有相貌一樣的人存在?他笑說︰「基因排列嘅嘢真係好難講,無血緣關係嘅人都會好似樣。若果喺我拍劇嘅時候,有呢個人出現就好啦,可以做我替身,減輕我不必要嘅辛苦;但如果唔係拍劇,呢個人最好唔好出現,咁似我,好多嘢會被佢搞亂晒!」現實中,他與兒子馬在驤相當似樣,囝囝更曾在《我家無難事》飾演父親的後生版。不過,今次《雙》劇中,飾演馬德鐘年輕版的重任落在上位小生黃庭鋒身上。馬德鐘說︰「我無考慮過角色嘅青年版可以搵阿仔再演,其實上次搵阿仔演出都唔係我諗,係監製(王心慰)嘅決定;今次監製林志華話搵咗黃庭鋒,我話『好吖好吖』。我同庭鋒有溝通過,話畀佢聽角色有咩小動作,講嘢態度係點等等。」

 

黃庭鋒演馬德鐘年輕版,表現獲讚。

 

不強求父子檔演出

 

  提到馬在驤在《我家無難事》的處男演出惹來網民負評,日後會否再拍劇?馬德鐘說︰「佢嘅發展方向,等佢自己諗啦!佢又未讀完書,要繼續讀書。(抗拒再次父子檔演出?)我又無刻意去諗呢啲嘢喎,等於我依家嘅工作,都唔會刻意話想拍邊類劇種,製作人員覺得呢種類型啱我拍,想搵我試下,而我睇劇本、人物設定時又覺得開心,就會去拍。依家嘅我就係抱住呢種想法,唔會強求。」

 

馬德鐘在《雙》劇中與湯洛雯談情說愛。

 

  馬德鐘早年多扮演man爆型男或專業人士,近年一改戲路,拍攝輕鬆有趣的作品。「以前做好多硬漢人物、專業人士角色,近年比重相對地平衡,多咗人搵我演輕鬆嘅劇,《我家無難事》都係呢類型。拍《雙生陌生人》主因係想畀觀眾新嘅觀感,希望佢哋覺得『咦?馬德鐘放低咗啲嘢,演出有啲意想不到』,而我又覺得拍喜劇真係拍得幾開心。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#馬德鐘 #雙生陌生人
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share