加入最愛專欄  收藏文章 

2022-07-05

《一線搜查》硬撼《東張西望》 宋熙年︰有比較係好

  【晴報專訊】宋熙年(Sarah)昨日出席香港開電視全新節目《一線搜查》記者會,與其餘六位主持一同會見傳媒。對於今次全女班主持將力撼無綫的《東張西望》,Sarah形容今次過檔是天時地利人和,明白觀眾或會比較兩個節目,但她希望電視台節目能夠百花齊放,推動大家互相進步。

 

昨日是Sarah第一日開廠,她自言對所有事物都感到新鮮。

 

  《一線搜查》是全方位搜查香港社區及時事資訊的節目,報道方式與無綫的《東張西望》甚為相似,並由宋熙年、林希靈、黃愷怡及丘靜雯等組成的「七美女主播」擔任主持。眾人昨日齊齊現身記者會,其中19年離開舊東家無綫的Sarah,直言相隔近三年再做主持大感緊張,但不擔心觀眾會將新節目與《東張》比較。她說︰「每個電視台都有唔同嘅時事節目,好希望香港電視台可以百花齊放,做啲好嘅節目,推動大家質素更加好,所以有比較都好嘅;畀到壓力大家,希望我哋所有節目都可以做得好。」

 

有「香港最美主播」之稱的丘靜雯加盟節目,甚有新鮮感。

 

自己襯衫具挑戰性

 

  Sarah、林希靈及黃愷怡曾是《東張》主持,她們過檔《一》被指是倒戈?Sarah並不認同︰「今次合作係天時地利人和,如果早兩個月,我都未必得,因為我老公(陳智燊)飛咗英國兩個月,到八月尾我全家又會飛澳洲探屋企人一個月,呢個旅行計劃咗好耐,假如延遲幾個禮拜先開工,我都未必配合到…若果今次節目火花好好,都好希望長期合作。」

 

  Sarah指新節目可以挑戰自己,鞭策自己更進步,亦非常滿意酬勞。她又表示會自己襯衫出鏡,甚具挑戰性,「我會自己襯衫,由頭襯到落腳,呢個都算係挑戰,畀觀眾睇到唔同造型嘅自己。雖然花費多咗,但我覺得OK!」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#宋熙年 #一線搜查 #東張西望
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share