加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-22

突襲紅館疑為年尾個唱試水溫 四眼Look陳奕迅搞喊林家謙

  【晴報專訊】久未在港露面的陳奕迅(Eason),前晚為林家謙第二場紅館騷擔任嘉賓。Eason激罕戴眼鏡扮成「陳家謙」上台,家謙獲偶像撐場,感動得流下男兒淚,掀起全晚高潮。有傳Eason在今年底舉行15場紅館跨年騷,未知是否藉今次任嘉賓演出,測試香港樂迷反應。

 

 

  林家謙的演唱會於上周五開鑼,是繼MIRROR演唱會嚴重事故後首個紅館騷。雖然今次舞台上空仍有透薄巨屏及喇叭,但舞台設計簡單,亦取消升降台及機關,台上只有代表林家謙的巨型眼鏡擺設。家謙前晚除找來C AllStar及林欣彤任嘉賓外,更獲偶像陳奕迅加持。一身粉紅造色型配圓框眼鏡上陣的Eason變身「陳家謙」,與家謙合唱《致明日的舞》,令全場觀眾high爆。Eason笑問家謙︰「正唔正我呢個『陳家謙』嘅look?你帶起咗(戴眼鏡)呢個潮流呀!我個眼鏡特登跟你買㗎!」家謙尷尬回應︰「下次我借畀你。」Eason笑說︰「問你借好過,我買貴咗。」

 

獲偶像Eason加持,林家謙感動得眼濕濕,二人更牽手獻唱。

 

吹神歸位讚後輩靚仔

 

獲偶像Eason加持,林家謙感動得眼濕濕,二人更牽手獻唱。

 

  九年沒有踏上紅館開個唱的Eason,不脫「吹神」本色,他自爆在台下聽到家謙哽咽唱歌,他也幾乎感動得哭出來;他又讚家謙︰「你真係幾靚仔喎!係咪呀?」Eason透露收到家謙邀請時立即答應:「林家謙係一個好值得大家錫嘅人,單係佢嘅音樂已經散播緊一種治癒。我第一次聽你嘅歌係《下一位前度》,尤其塞車嗰陣聽特別正,真係可以降燥。」他取笑家謙說:「我知你係怕醜草,但你心底裏都係賤賤哋,大家St. Jo仔(聖若瑟小學)嚟!」

 

Eason再踏紅館,觀眾反應正面,難怪他落台後開心到伸脷。(網上截圖)

Eason太太徐濠縈單拖現身紅館撐老公。

 

 

家謙加開周六最終場

 

日前Eason在內地網上音樂會大唱廣東歌,錄得過億播放量。(微博截圖)

 

  及後,二人拖手再合唱一次《致明日的舞》,Eason更特意送上神秘禮物,叫家謙在台上坐低做觀眾︰「佢真係唔知㗎!以下呢首歌我送畀你,送埋畀大家!」原來Eason以舊作《今日》鼓勵後輩,令家謙感動得雙眼通紅,流下男兒淚,認真驚喜。事實上,Eason大前晚才在內地社交平台抖音開網上音樂會,同時亦有傳他將於今年尾假紅館舉行15場跨年騷;今次Eason任嘉賓試水溫,現場反應甚佳,估計跨年騷落實後,亦會掀起撲飛潮。另外,家謙個唱的主辦單位忽然宣布在本周六(27日)加開終極尾場,門票今晨十時開賣。演唱會總監馮貽柏預告今次加場會有「充滿希望座位表」,皆因有九成門票公開發售。

 

由於舞台沒有升降台,首晚家謙自彈自唱後,鋼琴要靠工作人員搬走。(資料圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳奕迅 #林家謙 #演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share