加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-30

《明日戰記》四日閃破2100萬 古天樂︰感謝咁多位古太

  【晴報專訊】古天樂(古仔)擔任總監製兼主演的港產科幻片《明日戰記》上映短短四日,前日票房已衝破2,100萬港元,勢如破竹。古仔早前講笑稱買票入場的觀眾就是「古太」,他連日馬不停蹄到戲院謝票,出心出力催谷票房,他呼籲觀眾︰「希望大家鍾意呢部電影,請睇多幾次,或介紹朋友睇。」

 

 

  《明日戰記》上周四在港上映,前日單日票房高收600萬港元;截至前日,累積票房錄得近2,200萬元,氣勢強勁。古天樂除了拍片答謝港人支持外,前日他率領導演吳炫輝、戲中演員姜皓文、吳肇軒、胡子彤及張文傑,以及電影主題曲《明日之明日》主唱者陳毅燊(ANSONBEAN)及COLLAR成員陳泳伽(Winka)等,走訪油尖旺多間戲院謝票。此外,與古仔亦師亦友的杜琪峯(杜Sir)更包場支持《明》片,洪金寶、林雪等親身撐場,古仔與吳炫輝於謝票前更開香檳慶祝佳績。

 

杜Sir(中)預視港產片要突破,便要有自家製作的科幻電影。

 

男觀眾自稱「前夫」

 

古仔(前排黑衫)領軍謝票,觀眾手持「前夫撐你」、「我係古太」等應援物。

 

  古仔等人甫進入戲院,全場觀眾觀呼,有女觀眾舉起「我係古太」應援物,而男觀眾則自稱「前夫」力撐古仔。古仔感謝場內一班「古太」︰「好似開演唱會咁,好多謝大家支持,喺度多謝咁多位古太,希望大家鍾意呢部電影,睇看幾次或者介紹朋友睇。」他又特別鳴謝杜琪峯︰「《明日戰記》嘅誕生或多或少都同杜Sir有關,因為佢嘅一番說話,我先開始成立自己公司,但唔係由電影公司開始,而係特效公司。」

 

受杜琪峯啟蒙製作科幻片

 

黃宗澤昨日入場欣賞《明日戰記》,更自封古太。(IG圖片)

 

  古仔透露,有次他與杜Sir出席外國影展後吃飯,杜Sir跟他說︰「我哋一定要製作屬於自己嘅香港電影,要靠特技嘅戲。」古仔聽罷呆了一呆,但杜Sir指出未來電影必須要有特技,古仔才逐步計劃開拍《明》片。昨日他誠懇道︰「多謝杜Sir。」杜琪峯聞言亦感觸說︰「我的確覺得未來電影好多元化,尤其特技上嘅發展係無窮,銀幕上將會出現好多大家意想不到嘅事物。」另一方面,一班香港藝人如黃宗澤(Bosco)、黎諾懿及森美等昨日亦上載入戲院睇《明》片的打卡相,Bosco更搞鬼稱︰「我做咗古太,你做咗未?」身體力行支持古仔。

 

《明日戰記》耗資4.5億港元拍攝,是香港電影的嶄新嘗試。(資料圖片)

古仔長期穿着重逾33磅的裝甲拍攝,以致兩節頸椎重創,絕對搵命搏。 (資料圖片)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#明日戰記 #古天樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share