加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-13

許志安正式復出 鄭秀文寄語︰自己執生

  【晴報專訊】鄭秀文(Sammi)昨日出席時裝活動,Sammi老公許志安正式復出,推出新歌之餘,早前更舉行網上音樂會,反應不俗;Sammi表示有收看安仔的音樂會,並大讚老公努力練歌及保持狀態。另外,向來身形纖瘦的Sammi,揚言到70歲退休時便會容許自己長胖點,肥20磅也沒問題。

 

Sammi笑言到退休時才縱容自己大吃大喝及減少運動。

 

 

  鄭秀文、廖子妤(Fish)、蔡思韵及楊文蔚昨日到中環出席時裝活動,身穿毛衣配背心的Sammi,笑言在織冷衫等「女人嘢」完全不在行,自己人生亦只織過一條頸巾送給爸爸,連老公許志安也無份:「因為我針法好差,織到疏窿,戴咗都唔會保暖!」提到安仔近日推出新歌《人與人之間》,並舉行網上音樂會,Sammi表示有收看音樂會,又大讚安仔十分盡力。她說:「我睇到佢(安仔)為演出做咗好多準備工夫,好似練歌、保養把聲,同埋一直保持最佳嘅體態。佢好珍惜呢個機會,因為唔係必然,有唱片公司同觀眾畀機會,自己執生啦。佢咁大個人,知道『珍惜』唔係淨係講咁容易,要用行動支撑呢兩個字。要有誠意演出,保持水準好重要,我幫唔到佢,要靠佢自己,佢都會『自動波』去做。」

  


安仔早前舉行網上音樂會,獲歌迷大讚歌藝保持水準。(網上截圖)

 

  Sammi笑言自己過往只珍惜身形,現在愈來愈珍惜健康,「我本身瘦咗好多年,但每次出嚟大家話我瘦,其實毋須咁驚訝,係因為運動同飲食而養成呢個體質。可能我若干年後退休會畀自己肥啲,脹20磅都無問題,都只係120磅。到時我會食嘢亂章法啲、少啲運動,因為到我70、80歲時,使鬼咁fit咩!」談到工作,Sammi透露工作已排到2024年底,除了明年七月的紅館騷,還有拍電影及開巡迴演唱會,「去到呢個年紀唔好計劃咁遠,兩年都已經好長。」

 

廖子妤「收埋」圈中男友

 

 

(左起)楊文蔚、廖子妤及蔡思韵以毛衣造型現身。

 

  同場的Fish十年前由馬來西亞來港發展,她笑言難忘首年在港度過的冬天:「啱啱嚟嗰陣真係凍死我,要飲熱水保暖。」提議她找個男友做「人肉攬枕」便可保暖,她怕醜笑認早已有一位拍拖數年的圈中男友。問男方是否同公司藝人?她即說:「我公司得麥子樂,唔係佢啦!」Fish自言性格負面,擔心若公開關係,將來分手又要對外解釋,所以拒透露男友身份,「不過依家相處開心嘅,我都同佢屋企人食過飯。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鄭秀文 #許志安
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share