加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-17

闊別3年再闖紅館悼恩師羅文 容祖兒預告明年開騷慰粉絲

  【晴報專訊】《羅文•傳承全城紀念演唱會》前晚在紅館舉行,演出歌手包括容祖兒(Joey)、張敬軒、草蜢、欣宜、女團XiX等,眾人大唱羅文的經典金曲。近年主力在內地發展的Joey,透露已籌備明年在港開騷︰「應該唔係紅館,邊度有舞台就喺邊度唱!」

 

Joey表示初入行時,恩師羅文如天使一樣守護她。

 

  身為羅文愛徒的容祖兒,前晚壓軸登場演唱《留給這世上我最愛的人》、《掌聲響起》等舊歌。Joey唱《掌聲響起》時特別感觸,憶述自己於1999年入行後,首次登上舞台的經歷︰「當時係老師(羅文)排除萬難、唔理任何人咁帶我上台;我過去三年都無喺紅館演出,今晚(前晚)亦係老師帶我上台,感覺好得意。」Joey透露將在明年舉行演唱會︰「遲啲再公布,不過應該唔係紅館!邊度有舞台就喺邊度唱。」她下月將飛到美加開演唱會還騷債,並趕及12月回港,與母親過聖誕節,相信會留港至農曆新年後。她笑言︰「姪女轉眼已大個咗,又肯被我拖,我已經訂咗酒店同姪女去staycation。」

 

欣宜下月中與盧瀚霆開騷,期待雙方粉絲在台下一起跳唱。

 

  同場的鄭欣宜,前晚則獻唱羅文金曲《親情》。提到與MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)一同演出的拉闊音樂會,定於下月13日在亞洲博覽館舉行,欣宜透露他們將在下周開會︰「我好心散,忘記咗問佢(Anson Lo)演唱會嘅事,見佢去咗日本,掛住問有無買禮物畀我,不過佢無覆我。」此外,提到欣宜今年已有三首叱咤冠軍歌,有望冧莊女歌手金獎,她亦甚有信心︰「梗係想,話唔想都呃你!」

 

XiX唱《在我生命裡》幾乎喊

 

女團XiX在《聲夢2》決賽後不久,已獲安排踏上紅館,備受力捧。

 

  至於全場最年輕的演出單位、《聲夢2》女團XiX與節目評判陳潔靈(Miss Chan Chan)合唱《浪淘沙》,XiX並跳唱羅文金曲《在我生命裡》。六位少女表示綵排了三、四次,自評演出達90分。她們說︰「好多謝Miss Chan Chan叫觀眾亮起手機燈,我哋幾乎忍唔住差啲喊,但唔想喊出嚟。(比《聲夢2》冠軍任暟晴更快登上紅館?)好榮幸,我哋唔會曬命,唱《在我生命裡》好代表我哋,因為我哋都鍾意歌唱。」

 

汪明荃與Joey及草蜢等在後台齊齊玩自拍。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#容祖兒 #羅文 #鄭欣宜 #紅館
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share