加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-26

谷劇獻聲自認好失禮 陳瀅超低胸曬長腿救收視

  【晴報專訊】日前慶祝33歲生日的陳瀅,昨日以性感吊帶短裙現身,大騷長腿宣傳人氣劇《美麗戰場》,非常搏命。對於劇集上周最高收視僅得20.7點,方力申(小方)認為在九點半檔成績尚算不錯;陳瀅則相信《美》劇早已儲落一班劇迷,無懼結局篇硬撼ViuTV的《季前賽》。

 

陳瀅一身性感pink lady上陣,誠意十足。

 

  《美麗戰場》將於後日大結局,昨日是劇集最後一次宣傳活動,一眾演員陳瀅、方力申、劉佩玥(Moon)、蔣家旻、陳山聰、監製兼編劇葉念琛等齊齊現身催谷劇。一身「戰鬥格」的陳瀅與張馳豪(Aska)更即場獻聲,演繹插曲《沒法等你》,獻唱後的陳瀅自稱失禮了,揚言唱歌只是「期間限定」,日後應該沒機會再與Aska合唱。葉念琛取笑陳瀅可參加《中年好聲音》,她指從來無想過當歌手。

 

小方落力餵幸運女粉絲食午餐肉,冧得對方勁開心。

 

看《季前賽》讚演員很青春

 

  雖然《美》劇成為網上熱話,但上周最高收視僅得20.7點,陳瀅表示︰「套劇都儲咗堆粉絲,依家睇劇都會兩邊睇,我都有睇《季前賽》,成班演員好青春。(鍾意姜濤定呂爵安?)我未清楚晒啲角色,但個個都幾cute,好似肥仔(梁業)。」對於收視不及八點半檔的《下流上車族》,小方指九點半檔有約20點收視,已相當不錯。

 

劉佩玥(右)昨日以劇中角色「李靜兒」造型,現身宣傳活動。

 

  此外,Moon指劇集播出後,獲得不少外快機會,她表示︰「阿Bob問我有無幾首飲歌,希望我哋可以組CP(情侶檔)一齊登台。」問到可會找緋聞男友周志文一起練歌?Moon指會找何雁詩及JW等練習,更乘機投訴︰「佢連我演出都好少睇啦!」另外,「反骨琪」蔣家旻被問到結局下場大賣關子︰「劇中我去咗台灣未死嘅,睇吓網民反應,其實我有拍一場戲之後播,唔知葉念琛放喺邊集。有傳我殺晒全部人,呢個真係勁有創意。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳瀅 #美麗戰場
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share