加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-02

演技身形惹負評成就高EQ 陳瀅磨練「厚面皮」︰我一直唔係瘦

  【晴報專訊】由陳瀅主演的台慶劇《美麗戰場》剛播畢,不論故事是「爛尾」還是開放式結局,抑或陳瀅的表現是否優秀,劇集已成功惹來網民熱烈討論。陳瀅今年事業運強,先後在《痞子殿下》和《美》劇任女主角,但其演技及身形惹來不少mean爆負評,幸好她早已練成厚面皮,學會輕鬆面對。

 

 

  陳瀅早前在《痞子殿下》飾演女主角「蠻儀」,粗豪爽朗的演出獲觀眾讚許;但在《美麗戰場》開播後,對於她演出的評論,卻由天堂跌至地獄,有網民狠批她只得一款瞪眼表情,又指她的身形比較圓潤,似乎跟「鍾家寶」的大明星外表有出入。早前她曾在宣傳活動上落淚,但強調並非為負評而哭,「我一向係堅強嘅女仔,我會選擇沉默唔去辯駁…我選擇沉默嘅呢段時間,有啲人話呢一行好黑暗,依家仲唔係機會踩住我上位咩?但我身邊無一個人係咁,反而有好多人為我講說話,好似蔣家旻、劉佩玥同導演葉念琛,導演甚至同大家講『有咩唔係陳瀅問題,我係導演,問題喺我度』,點解我會咁幸運?大家錫我,我感受到。」

 

陳瀅在《美麗戰場》中演鍾家寶的少女時代,遭網民批評只懂瞪眼。(網上圖片)

 

喜見不同身形女生入行

 

身材勻稱的陳瀅自言「無瘦過」,又認為不一定瘦才是美。(IG圖片)

 

  陳瀅的高EQ並非與生俱來,初入行的她被罵兩句就會哭,直到現在已練成「厚面皮」,「由入行開始,(網民)已經圍繞住我身形係咁講,到依家都係,覺得我好多肉,要我減下肥keep下fit。但陳瀅一直都唔係瘦㗎啦,咁多年嚟,我嘅信心從來無動搖過,唔一定瘦先係靚嘅標準,近排見到行內多咗唔同身形嘅女仔,我反而好開心。面皮厚咗,已經無人影響到我,負評好快就唔記得,呢個世界好大、好多事發生,人生唔係咁狹窄。」

 

  主演的兩部劇集先後播出,外間有呼聲推舉陳瀅封視后,她重申從來沒想過,亦沒有說過要爭獎。「好多謝導演(葉念琛),佢對我好有信心,我不嬲對獎座無強大慾望,我嘅快樂唔係嚟自成就,做嘢最緊要係開心同享受,呢樣嘢咁多年來都無變過。有人問我幾時會唔做,的確如果有一日,我對演戲無晒熱情,或者做得唔開心,我就會退出。」她坦言很害怕這些爭獎新聞,因擔心分化女演員之間的友情,「有獎當然開心,但唔係我嘅目標,劇有劇嘅命運,唔輪到演員話事,一切都係天時地利人和。今年遇到兩套劇,喺差唔多時間播,先畀到觀眾深刻少少嘅印象。」

 

陳瀅與「妹妹」蔣家旻惡鬥的劇情,成為觀眾熱話。

 

笑周嘉洛拍劇無停過

 

陳瀅笑言自己比緋聞男友周嘉洛反叛。(IG圖片)

 

  陳瀅一向重視工作和生活平衡,就算《美》劇播出,她照樣放假去巴黎旅行放鬆心情,跟緋聞男友周嘉洛劇接劇、零休息的工作態度截然不同。「生活平衡好重要,如果淨係得工作會無咗樂趣,真係好辛苦。佢(周嘉洛)真係無停過,佢聽話過我好多,不過大家可能會話我反叛。做演員唔可以無咗自己生活,咁樣會無新衝擊,點會有創意去演繹新角色?要見識新事物,先有力量演戲畀大家睇。日日劇接劇,無咗生活,到時大家又會話我演來演去都係咁!」她對演戲有一團火,希望繼續在演員之路發展,提到今次為劇集獻聲唱歌,她搞笑說︰「我會繼續演戲,放心,唔會再唱歌!」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#美麗戰場 #陳瀅
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share