加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-08

MIRROR演唱會意外後首現身 楊樂文認難復原︰一世留疤!

  【晴報專訊】男團MIRROR自七月演唱會發生嚴重意外,休團兩個月後,近來各成員陸續復工。昨日隊長楊樂文(Lokman)、副隊長江熚生(AK)、王智德(Alton)與邱傲然(Tiger)出席ViuTV劇集《繩角》宣傳活動。四子形容心情雖然稍為平復,但Lokman坦言傷痛永不會復原︰「會一世留下傷疤!」

 

(左起)Lokman、AK、Alton和Tiger昨日為新劇《繩角》造勢。

 

  楊樂文和王智德自演唱會意外後,首次公開露面,問到心情如何?Lokman說︰「經過幾個月時間去梳理,心情稍為平復,係時候重新出發,回復正常生活。」而Alton坦言需要時間慢慢適應。身為隊長的Lokman,被問到這段日子如何跟隊友溝通?他表示︰「我比較關心大家心理為主,見到面傾下偈、畀個擁抱、拍下個背。情緒困擾一定有,我會好啲,盡量唔畀自己停喺一個情緒上。」

 

Lokman跟MIRROR各成員保持聯絡。(資料圖片)

 

    Alton則表示很想去關心,但事情並不簡單,怕過分關心會帶來反效果︰「唔想再製造麻煩,所以問候都係點到即止。」江熚生點頭認同︰「好怕會勾起大家唔開心嘅回憶。」提到AK及邱傲然情緒仍然低落,Lokman表示會主動撩他們傾偈,希望能轉移視綫,令他們心情輕鬆點。不過Lokman坦言事件令MIRROR留下一世傷疤︰「發生一件咁大嘅事,應該呢世都唔會復原,點都返唔番去原狀。」AK表示︰「惟有學習與傷痛共存。」Alton表示︰「互相支持,保持好信念。」

 

AK無胃口明顯消瘦

 

  有指AK明顯較之前消瘦,他坦言胃口不佳︰「塊臉無咁肥都係好事。(張敬軒為大家安排心理輔導?)公司都有安排,都多謝軒仔嘅心意,不過我唔想睇醫生,睇醫生感覺似真係有病。」他指現時全身投入拍攝新劇《打天下2》,需要很大體力,他笑指現時身體比心靈更需要接受治療。

 

林愷鈴(左)和蘇麗珊指拍攝時大飽眼福,經常見到男演員騷肌。

 

  另外,提到《繩角》緊接《季前賽》播出,對收視可有信心?Lokman笑說︰「相信我哋撑得住,你見我哋衫都唔着就知!」更指若然收視理想,四人會除衫騷肌回饋觀眾。至於林愷鈴(Ashley)在劇中與AK演情侶,她表示不擔心對方粉絲呻醋︰「佢哋好有禮貌又錫偶像,所以我完全無顧慮呢點。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #楊樂文
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share