加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-09

無心搶視后恨冧莊衣著獎 陳瀅為台慶押後加國探親

  【晴報專訊】陳瀅、周嘉洛、朱敏瀚、王灝兒(JW)及麥美恩,昨日以《痞子殿下》造型,齊齊為台慶表演環節綵排。在《痞》劇演出獲讚,陳瀅被視為台慶頒獎禮的大熱視后,她卻對視后獎項處之泰然,反而恨冧莊「最佳衣著獎」。陳瀅表示已跟造型師商討,預告屆時會有突破性造型現身。

 

以為著住古裝,大家睇唔到我身形,仲有時間瘦身!

 

  昨日陳瀅與《痞子殿下》演員,為下周六《萬千星輝賀台慶》開幕表演綵排。陳瀅指原本打算返加拿大溫哥華探望家人,為了出席台慶而改期︰「《痞子殿下》同《美麗戰場》都有表演環節,所以決定留低出席!」被封為明年台慶頒獎禮的視后大熱,陳瀅坦言無意搶獎,只希望能再奪最佳衣著獎︰「我今次多數著黑色裙,唔係性感就係靚,已經同造型師講要著啲同以前唔同嘅。」提及是時候瘦身,她聞言一臉尷尬︰「以為著住古裝,大家睇唔到,距離出年頒獎禮仲有時間瘦身,都怪班朋友同《美麗戰場》拍檔,上個月晚晚食生日飯,不過磅數又無太大分別。」

 

陳瀅今年初在台慶頒獎禮上,奪得最佳衣著獎。(資料圖片)

 

周嘉洛對林敏驄認輸

 

《痞子殿下》眾演員,將為台慶開場表演大型歌舞。

 

 

  而周嘉洛亦大讚拍檔陳瀅狀態大勇︰「我都支持佢攞視后。」提到自己有份參演的《新四十二章》下月推出,周嘉洛對視帝之爭卻打定輸數︰「絕對無信心,同林敏驄爭絕對無機會,佢嘅演出好有獨特性,反而想我哋《痞子殿下》攞個組合獎。」另外,有指《新》劇的龔嘉欣將成為陳瀅的最強對手,陳瀅直言︰「唔止我哋兩個,仲有好多好演員,我都好期待睇《新四十二章》。」

 

朱敏瀚獨遊英國無艷遇

 

  此外,朱敏瀚透露早前獨遊英國,此行為睇波,親身去支持英超愛隊曼聯主將C朗拿度。問到會否感到好寂寞?他回應︰「當然有人陪都開心啲,但開劇時間改咗,臨時搵唔到朋友,所以一個人去。(可有艷遇?)我都想有,但總算完成想做嘅事。」另外,JW透露新歌《FF》贏得四台冠軍,她說︰「呢首歌我有份創作,上半年少出歌,年尾都會出席樂壇頒獎禮。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳瀅 #台慶 #痞子殿下
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share