加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-11

自認曾是外貌協會 湯洛雯愛馬國明有內涵:內心更重要

  【晴報專訊】湯洛雯(靚湯)的處女電影《忽然心動》將於下周四(17日)上映,雖然對手是馬志威,而非男友馬國明,不過二人依然火花十足。二人的角色在感情方面同樣「博愛」,但現實中他們都是專一派,靚湯與馬明愛得甜蜜,她笑言年少時只愛靚仔,但入行後見盡靚人,已令她成功「免疫」。

 

靚湯與馬志威在戲中飾演花心情人。

 

  湯洛雯與馬志威首次合作,靚湯坦言事前覺得馬志威比較孩子氣,但合作後才知對方個性沉實穩重;馬志威則想不到靚湯如此活力充沛:「靚湯真人梗係靚啦,佢好有活力,我記得當時佢同一時間拍緊劇集,連續30幾個鐘無瞓覺,但喺現場仲係咁活潑可愛,呢個女仔真係勁!」靚湯形容拍電影感覺很爽,因為花很短時間便能完成,「平時拍劇最少要用兩個月時間,今次拍電影,我開工七日就完成,好快、好爽!」

 

馬志威不追求「霎眼嬌」

 

靚湯在戲中展現搞笑一面。

馬志威在戲中一腳踏兩船斷正。

 

  《忽然心動》以幾段年輕人的愛情故事組成,靚湯與馬志威的角色都是花心之人,靚湯說:「戲中馬志威一腳踏兩船,我就係收十個兵嘅女仔,我哋睇劇本嘅時候都忍唔住問,到底得唔得呀?其實一腳踏兩船嘅人真係好勁。」馬志威自言現實中是專一男,從來不追求「霎眼嬌」的對象,認為溝通得到最重要,他想找靈魂伴侶,外貌是其次,「我哋好理性咁睇個劇本,到底一個人有無咁多時間分畀咁多人呀?」至於靚湯與男朋友馬國明感情穩定,二人早前去日本旅行,靚湯更大讚馬明是「抵得諗」的好男人;她坦言,年輕時很容易一見鍾情,尤其喜歡靚仔,「但入咗行之後,喺工作上遇到、見到太多靚仔、靚女,而且長大咗,反而更加着重睇對方嘅內心。」

 

靚湯與馬明最快明年拉埋天窗。(IG圖片)

 

栢天男演出租男友

 

蘇皓兒與栢天男同屬靚人一族,外形合襯。

 

  至於型男栢天男及短髮女神蘇皓兒,則主演《忽然心動》另一單元。戲中,蘇皓兒想認識一位男生,但她不懂跟異性溝通,於是重金禮聘出租男友栢天男,加以惡補實習。栢天男大力澄清︰「我係出租男友,唔係鴨(男妓)!只係出租自己嘅時間,去滿足客人心靈上需要。因為今次係拍愛情片,唔係動作戲,感覺相對地輕鬆,不過就要食恐怖嘢。有場戲我要食法國藍帶廚師為我準備嘅芝士,但入面係有蟲!導演話我放入口前會嗌cut,叫我放心演,點知我放晒入口佢先嗌停。」而蘇皓兒則謙稱他們並非男神、女神配,「我私底下性格比較爽朗男仔頭,無乜女神特質。經理人成日話我係露體狂,行為太不拘小節,太多麻甩習慣。」而栢天男則認為目前最重要是講好中文、演好戲,無論是甚麼標籤都不太重要。

 

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#湯洛雯 #忽然心動 #馬志威 #馬國明
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share