加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-16

MIRROR 4子狂操肌拍《繩角》 AK江熚生爆肌身材拍完即縮水

   【晴報專訊】男團MIRROR成員江熚生(AK)、楊樂文(Lokman)、王智德(Alton)及邱傲然(Tiger)齊齊演出ViuTV新劇《繩角》,飾演職業拳手的四子開拍前跟隨正統訓練,又操fit身形拍攝打拳戲;不過爆肌身材易操難keep,AK坦言目前已比拍攝時消瘦不少,只有曾是健身教練的Alton力保肌肉。

 

(左起)Tiger、AK、Lokman及Alton大擺搞笑打拳甫士。

 

  江熚生、楊樂文、王智德及邱傲然在《繩角》中飾演職業拳手,眾人算是有武術底子,Tiger從小習武,又曾奪不少武術獎項,但他說:「以前學嘅功夫同今次拍劇嘅西洋拳,完全係兩碼子嘅事。」Lokman亦有習武經驗,「我以前學跆拳道,考到黑帶一段,最高級可以去到九段,但上到嗰個階段就已經唔係『打』,而係要寫文。」他自言中學時因愛上跳舞,後來選擇跳舞而放棄跆拳道;而AK拍劇集《打天下》時學過空手道,亦曾是跆拳道初學者,「但我唔識分左右,打唔到四方拳,所以提升唔到。」問到在劇中最好打的成員是否飾演日本拳王的Alton?Lokman笑說:「劇中最好打係Alton,現實中都可能係,不過我哋無人敢證實,亦無興趣知,哈哈!」

 

劇中,拳館老闆梁祖堯睇中AK的潛質,栽培對方成為職業拳手。

 

Alton戲裏戲外最好打

 

  劇中有多場拳賽場面,AK最難忘與Lokman在擂台上對決的場口,拍足四晚通宵。Lokman表示︰「呢場戲要一shot拍攝,之前花好多時間排練招式,因為導演希望喺兩、三個take之內完成。雖然拍得好辛苦,但大家都拍得好開心,拍完後放下心頭大石。」Alton大讚兩位好兄弟的拳賽場面充滿節奏感,令他與駱振偉(Thor)接着拍攝擂台戲時,發揮得更投入,士氣亦提升不少。至於Tiger雖然有操肌,但他不但沒有打拳場口,連騷肌鏡頭也欠奉,「雖然我喺劇中係三師兄,但主要靠把口,格鬥就無我份。」不過Lokman指Tiger的角色十分亮眼,不但串連各師兄弟的關係,亦是眾人之間的催化劑。

 

Alton飾演日本拳王井澤魂,是全劇最打得之人。

 

  四子拍攝期間要長時間保持fit爆身形,Lokman坦言,最辛苦的是拍完打拳戲後回家,雖然十分疲累,但仍要繼續進食增磅及健身,才能維持身材。至於曾是健身教練的Alton,笑言拍《繩角》是他入行以來最fit的一次。問他們目前的身形,是否依然媲美拍劇時?AK自言拍攝時的大隻身形已不復見,「我瘦咗好多,變咗鋼條,少少(肌肉)仲有嘅,但流失咗好多。」至於Alton笑說︰「我依家算係合格範圍啦。」而Lokman形容自己身材只在合格邊緣,Tiger則搞笑說︰「我直頭要重讀呀。」三位兄弟聞言即哈哈大笑。

 

Lokman身形向來瘦削,要努力進食增磅及健身。

 AK望認真學打拳

 

   至於誰在劇中打得最「甘」?三子有默契地齊齊指着AK,AK表示︰「其實我同Thor嘅對打場面真係好甘,因為我嘅角色由零開始被人捉去拳館學打拳,所以過程中要拍好多打拳戲;Thor真係好勁,睇住佢嘅身形變化,佩服得五體投地。」AK指打拳是非常好的運動,將來若有機會,他希望認真學習打拳。

 

Tiger(前左)雖是拳館師兄,但無份拍打戲。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #江熚生 #楊樂文 #王智德 #邱傲然 #繩角
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share