加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-16

自嘲似「老竇」 張敬軒教新一代歌手勿夜蒲

   【晴報專訊】張敬軒(軒仔)及米雪昨日出席御藥堂20周年電車免費乘車日活動,他們齊齊參加電車巡遊。軒仔新加入成為品牌的超星級20周年大使,他坦言自從30歲後開始注重健康,更經常提點新一代歌手要好好調理身體,更自嘲似足爸爸般長氣。

 

米雪與軒仔坐上電車,開心參加巡遊。

 

  張敬軒與米雪昨日到屈地街電車廠出席免費乘車日活動,新加盟成為御藥堂代言人的軒仔,更與米雪及苗僑偉齊齊拍攝新一輯廣告。昨日米雪大讚軒仔充滿陽光與活力,軒仔亦禮尚往來,笑指「雪妹」保養得宜。軒仔說︰「以前成日捱夜,自從30歲後先意識到要為健康投資。以前成日失眠,因為鼻敏感影響睡眠質素,好多時第二朝把聲好拆,呢兩年食咗保健產品,睇住自己身體好咗。」

 

軒仔為遷就粉絲,以「禮貌腳」甫士合照。

 

  軒仔表示一直留意米雪和苗僑偉的代言口號,更搞笑說:「終於明白到『藥箱變成首飾箱』,依家就係『首飾箱變成Hins Cheung』。」他自言經常教樂壇後輩不要夜蒲飲酒,也不要吃太多生冷食物,自嘲變得似「老竇」般囉唆,「其實除咗工作應酬,我都好少夜蒲,仲會適時戒澱粉質,飲食方面盡可能清淡啲。」

 

獲封廣告天王

 

  另外,米雪昨日指經常見到軒仔的廣告,笑稱軒仔是廣告天王,他笑說:「呢兩年加加埋埋有18個廣告,有啲廣告因為疫情押後到依家推出,所以好似好多,其實我都幾抵用㗎!」下月軒仔將舉行跨年演唱會,他透露下星期會開始閉關,「今次舞台唔同咗,返去原點,今次機關欠奉,慳咗嘅錢放喺音響上,專注音樂同表演。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張敬軒 #米雪
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share