加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-21

台慶性感現身 JW為陳瀅露背「扎肉」裝平反

  【晴報專訊】王灝兒(JW)、李克勤及林德信昨日現身沙田馬場活動,JW與好姊妹陳瀅前晚齊齊性感出席TVB台慶,但穿上露背綁帶裝的陳瀅,卻被網民取笑猶如「扎肉」,JW即力撑對方靚爆鏡。

 

JW與林德信力撐有肉地的女生美態十足。

 

陳瀅的露背造型被嘲似「扎肉」。(資料圖片)


  王灝兒昨日身穿deep V低胸裙現身,她自嘲身材「無嘢睇」,又自爆為了前晚台慶所穿的露背裙,特意做gym兩星期。提到陳瀅前晚的露背綁帶裙造型,被口痕網民取笑似扎肉,JW即力撑好姊妹說:「佢好靚呀,我哋都係有少少肉地嘅女仔。」JW隨即追問身旁的林德信是否認同有肉地的女生特別靚?林德信即說︰「係呀,係呀,好靚。」至於JW男友葉韋彤(Tarzan)家族遭入稟申請破產,過往常跟男友入馬場的她強調昨日是工作性質,故男友沒有陪同。

李克勤計劃明年開紅館騷

  同場的李克勤昨日以壓軸嘉賓身份出席,克勤表示之前長時間在內地工作,故回港後一心一意陪伴家人,短期內也不會返內地,亦順道籌備明年工作計劃,「公司想我明年五月開紅館騷,未諗做幾多場。依家諗下想做啲乜,或者邀請內地音樂節目嘅學員嚟做我嘉賓,因為佢哋無嚟過香港演出,同埋仲有《聲夢傳奇》嘅學員,第時我退休都唔使驚,可以教唱歌。」對於未有亮相台慶,克勤自言去年已擔任台慶嘉賓,「唔係年年都係我嘅,要有啲新鮮感,噚晚(前晚)郭富城嗰part超好睇。」

 

克勤回港專心陪家人。

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#王灝兒 #陳瀅 #李克勤
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share