加入最愛專欄  收藏文章 

2022-12-05

全女班開聖誕派對 蔡思貝拒約胡鴻鈞

  【晴報專訊】蔡思貝與胡鴻鈞的緋聞疑幻似真,早前胡鴻鈞離港半年北上發展,直言跟對方的關係凍過水。昨日思貝出席慈善活動,她大方透露有跟胡鴻鈞飯聚,但卻避談會否二人世界過聖誕節,更拿好姊妹做擋箭牌。

 

蔡思貝稱與胡鴻鈞是朋友關係,打死不認拍拖。


  蔡思貝昨日與港姐師妹林鈺洧、梁超怡及徐麟一起出席慈善活動,為腦退化患者義賣及籌款。思貝透露外婆近年亦患有腦退化症,曾試過險些誤飲酒精,又曾半夜行出走廊,現時家人會輪流照顧外婆。「我哋住得近,我成日踩單車過去探佢,佢又會上我屋企玩狗。」

  另外,思貝透露近日正在放假,快將到聖誕節,緋聞男友胡鴻鈞有否相約過聖誕節?她甜笑表示︰「佢咁耐無喺香港,返咗嚟之後,大家都有食過飯,互相了解下近況。(今年有男友陪過聖誕?)我去練跑馬拉松呀,練完返屋企瞓。(幾時公開戀情?)我唔會中計,梗係約班姊妹開party啦,可以收到好多禮物,約佢就得一份禮物。(帶埋佢一齊慶祝?)我哋全女班,有個男仔喺度唔係咁夾。」她又指為了慳錢,無打算出埠旅行,若儲夠錢最想請父母及長居蘇格蘭的哥哥,全家一起去旅行。

徐麟發福兼爆瘡

 

(左起)徐麟與林鈺洧、梁超怡出席慈善活動,徐麟指還有兩年才完成博士課程。


  此外,同場的應屆落選港姐徐麟,早前獲曾志偉欽點加入《開心無敵獎門人》,工作機會較出爐港姐三甲佳。但原來她還未跟無綫簽約︰「仲考慮緊,要睇下時間分配,我係一個學生想專注學業,最好可以兩邊都取得平衡。」昨日見她身形明顯發福,臉上又長滿粒粒,她解釋選美後心情放鬆,飲食也放縱,承諾節日後會修身,但會以健康為大前提。

 

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#蔡思貝 #胡鴻鈞
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share