加入最愛專欄  收藏文章 

2022-12-15

龔嘉欣無緣爭視后台上哽咽 陳瀅︰絕對公平公正

  【晴報專訊】《萬千星輝頒獎典禮2022》將於下月8日舉行,昨日公布十強名單,分別憑《十八年後的終極告白2.0》提名「最佳男、女主角」的譚俊彥和龔嘉欣,雙雙落馬,令人意外。無緣爭視后的嘉欣昨日上台發言時,哽咽表示︰「無提名唔代表無實力!」而順利打入十強的陳瀅則強調賽制公平公正。

 

嘉欣(中)上台發言時激動得眼濕濕,身旁的江美儀和蔣家旻反應愕然。(影片截圖)

台下曾志偉和樂易玲卻不為所動。(影片截圖)


  早前有傳龔嘉欣因公開暗寸陳瀅而得罪高層,其主演的《新四十二章》被抽起。無緣爭視后的嘉欣,只能憑《十八年後的終極告白2.0》入圍「最受歡迎電視女角色」十強,昨日上台拉票時十分感觸︰「我覺得每一個角色喺套劇入面都好重要,無提名唔代表無實力,拍呢套劇嘅時候好大壓力,驚做得唔好影響套劇,我同Shaun(譚俊彥)都係搏到盡嘅人。好似我拍《殺手》斷咗手指尾,到今日仲睇緊物理治療,我隻手指尾永遠都係咁樣。」她哽咽表示一直會留在娘家TVB繼續努力下去。

  對於未能晉身視后十強,嘉欣受訪時表示沒有失望,談及到台上感觸發言,她稱只是鼻敏感,「近排身體唔係幾好,可能感受會大啲。」問到她身體哪裏不舒服?嘉欣表示︰「心囉,心臟囉,之前拍《新四十二章》個心好痛好痛,都唔好意思講,只係請咗一日假。」她又否認被雪,自爆正傾洽續約,被問到會否趁機以獎項為續約條件?嘉欣則謂︰「有嘅咩?無呢啲嘢嘅,自己只會畀心機做嘢。」

稱「個心唔舒服」

 

陳瀅坦言對爭視后毫無信心。


  少了嘉欣這個對手,問到陳瀅會否對爭視后信心大增?她表示︰「從來唔覺得自己有太大信心,總經理(曾志偉)同我哋講,賽果係完全靠投票,非常公平公正,十強係靠投票,可能佢(嘉欣)套劇比較早播?」她又稱昨日未有機會跟嘉欣打招呼,同台亦沒有尷尬,「呢啲是非嘢,我哋大家年紀唔細,唔係十幾歲,唔會玩小學問題。」她又稱與嘉欣合作也無問題。

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#萬千星輝頒獎典禮2022 #龔嘉欣 #陳瀅 #視后
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share