加入最愛專欄  收藏文章 

2022-12-19

坦承開騷有困難多次爆喊 楊千嬅:唱到變人瑞都要唱

  【晴報專訊】一連兩場《楊千嬅B minor音樂會2022》前晚在亞洲國際博覽館開鑼,雖然在一片壓力下開騷,以招牌紫色歌衫上陣的千嬅依然落力獻唱。向來眼淺的她更多番感觸落淚,坦言今次開騷感到困難及有阻力,更被兒子發現她偷偷躲在房間痛哭,向觀眾盡訴心中情。

 

返到「屋企」開演唱會,呢個記憶係一世!


  楊千嬅前晚獲父母、老公丁子高和兒子Torres全家力撑外,「阿囡」炎明熹及林盛斌夫婦等圈中人亦捧場。千嬅前晚由頭到腳都是她最愛的紫色,她一口氣唱十首歌後,才跟歌迷打招呼︰「好耐無見,上呢個舞台之前,我用咗好耐時間,諗咗好多嘢,諗我應該講啲乜嘢,亦用咗好多時間諗下有啲咩唔講得!」

 

千嬅苦練四個半月,以鋼琴彈奏《再見二丁目》。


  及後,千嬅即場以鋼琴彈奏《再見二丁目》,雖然苦練了四個半月,但偶有失手,她尷尬說︰「死啦,陣間實被林夕鬧!」千嬅唱《一二三三二一》時,多次哽咽唱不下去,要以手拭淚,她感觸說︰「係咪好奇怪咁嘅時勢仲咁大膽衝出嚟開演唱會,我係為咗愛我嘅人、一路支持我嘅人、好擔心我嘅人、好耐無見過嘅人、曾經畀機會我嘅人、栽培過我嘅前輩、好多屋企人、我爸爸媽媽、對我有期望嘅人,我一定會返嚟再開演唱會,同大家講我好掛住你哋!」

3度Encore願承擔罰款

 

千嬅多次哽咽爆喊,但強調是開心眼淚。


  千嬅繼續在台上表露心聲,她自言性格硬頸,即使不開心也不會哭;惟近年變得眼淺,經常感動得崩潰痛哭,「我覺得人生最大嘅進步,係承認自己會痛、會傷心…阿仔一句話點醒我,佢問媽咪做乜唔開心,佢見到我喺房喊,對眼腫咗,我都問自己點解要扮無事,其實我可以為自己而喊。」她坦承今次開騷零贊助,感到很困難及有阻力,「不過我今晚(前晚)喊係開心嘅,因為順風順水時開騷,大家嘅掌聲係好大鼓勵,令我好驕傲;但當我遇到最大阻力、最困難時,得到你哋掌聲,係我人生中最高光嘅時刻。」

 

千嬅與台下觀眾大合照,感激他們的掌聲。


  到encore環節,千嬅穿上魚尾裙獻唱時幾乎絆倒,她笑說:「跌死我…無事嘅,跌低咪起番身囉!」唱罷《楊千嬅》等四首歌後,因粉絲十分熱情,千嬅加唱經典歌《姊妹》,更笑說:「唱到變人瑞都要唱!」三度encore已經超時,千嬅說︰「我包(罰款)啦,好無呀?」最後以《飛女正傳》作結。

 

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#楊千嬅 #音樂會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share