加入最愛專欄  收藏文章 

2023-01-27

珍藏紅底褲催旺事業 ANSONBEAN恨揸槍演大反派

  【晴報專訊】陳毅燊(ANSONBEAN)在農曆年跟家人四出拜年逗利市,他亦跟足傳統習俗,穿上寓意「當旺」的紅色內褲。他笑說:「我入行後先有呢個習俗,參加《全民造星III》時突然覺得比賽就要着紅底褲,感覺幸運啲同自信啲,最後入選,都覺得條底褲幾有用。」他自爆近年珍藏多條不同款式的紅底褲,「有三角、平腳等,有日要表演,仲臨時臨急去買咗條『福』字紅底褲。」

 

ANSONBEAN祝大家「燊」年快樂、龍馬精神。

 

  談到兔年大計,ANSONBEAN計劃出新碟及舉行演唱會,亦盼望演反派角色,「我想演一個有動作戲嘅反派,因為我性格比較狂野,鍾意天馬行空,好想試下揸槍做戲,覺得好新鮮。」ANSONBEAN參演的ViuTV劇集《殺手廢J》將於下月播出,他飾演一名患有超級英雄妄想症的殺手,但他笑稱角色不算反派,可以再奸一點。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳毅燊
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share