加入最愛專欄  收藏文章 

2023-02-03

合作節目不及陳豪受歡迎 袁偉豪︰我哋定位唔同

  【晴報專訊】袁偉豪(Ben)和陳豪早前合作主持飲食節目《豪遊咖啡》,兩人各自邀請藝人朋友上節目邊歎咖啡邊談人生。有報道指兩人主持集數的YouTube點擊率相距甚遠,陳豪遠遠拋離Ben。昨日Ben大方回應負評,而同場的太太張寶兒比他還緊張,急為夫護航。

 

Ben和寶兒最近各自學習新技能,增值自己。

 

  前組合天堂鳥成員葉泓聲(Gordon)和陳樂榣合資的咖啡店昨日開幕,不少圈中好友包括袁偉豪夫婦、譚嘉儀等到賀。對咖啡素有研究的Ben與太太張寶兒一同受訪,他透露有跟專業咖啡師上堂,寶兒即爆料指有朋友跟老公學沖咖啡,而Ben亦有興趣投資開咖啡店。

 

張寶兒搶答護夫

 

  另外,提到Ben早前與陳豪合作主持《豪遊咖啡》,有報道指二人各自主持的集數點擊率有很大差距,陳豪贏Ben九條街。Ben表示︰「我有睇過篇新聞,係咁啱大家睇嘅集數關係,佢(陳豪)係咖啡生意人,我係咖啡愛好者,大家嘅定位同出發點唔同,唔緊要嘅,大家都可以上網翻睇。」身旁的寶兒即插嘴為老公平反,「其實數據上好難直接比較,好似掛颱風咁會多咗人留喺屋企睇電視,只要鍾意咖啡嘅人可以去睇番。」此外,Gordon和陳樂榣透露投資了七位數字開店,以現時的營業額計算,有望半年內回本及開分店。

 

Ben主動偕寶兒與咖啡店老闆Gordon、陳樂榣自拍。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#豪遊咖啡 #袁偉豪 #陳豪 #張寶兒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share