加入最愛專欄  收藏文章 

2023-02-17

成「準億萬票房男星」 何啟華被ERROR三子強迫除底褲

  【晴報專訊】「宇宙天團」ERROR成員郭嘉駿(193)、吳保錡、何啟華(阿Dee)及梁業(肥仔),昨日出席新片《陰目偵信》開鏡禮。阿Dee早前當眾除褲慶祝《毒舌大狀》票房報捷,其餘三子即揚言若《陰》片票房佳,會強迫阿Dee除底褲找數。

 

(左起)193、保錡、阿Dee及肥仔的新戲造型頗為騎呢。

 

  ERROR合體首次擔正電影《陰目偵信》,挾着「準億萬票房男配角」稱號的何啟華,昨日成了三位兄弟的「吹捧」對象,三子笑說:「阿Dee八千萬就除褲,如果新戲有4,500萬票房,我哋會喺慶功宴夾住佢,除埋佢條底褲!」郭嘉駿搞笑指阿Dee是主角,他們三子只是茄喱啡,不過阿Dee強調今次四人都是男主角,不分彼此。問到有否因阿Dee成為票房保證,而獲加片酬?193笑說︰「如果片酬100蚊,阿Dee分50蚊,剩番50蚊我哋三個平分都OK。」

 

邀請MIRROR客串

 

  提到193的中間分界髮型土氣十足,他解釋是刻意設計的造型,「本身個角色想我靚仔啲,但我設計過覺得『薯』啲更好,但都遮掩唔到我嘅美貌。」另外,有傳MIRROR合體拍電影,屆時可能跟ERROR打對台?四子表示兩隊男團屬於不同界別,就像足球員及籃球員的分別,193則乘機邀請MIRROR客串《陰》片:「話唔定有兩億票房,好過觀音借庫!」

 

  同場的周家怡、譚旻萱(Mandy)及新人郭思有份演出《陰》片,家怡笑指在戲中的感情戲,跟她的現實生活一樣dry:「不過拍攝過程好開心,因為肥仔不停氹我。」至於Mandy則與阿Dee有較多對手戲,問她能否應付阿Dee的爆肚演出?她笑說:「我覺得接到,阿Dee係一位好前輩、好老師,帶住我入戲,我都希望沾沾佢嘅旺氣。」

 

周家怡(中)帶領影壇新人郭思(左)及譚旻萱演出。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#ERROR #郭嘉駿 #吳保錡 #何啟華 #梁業
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share