加入最愛專欄  收藏文章 

2023-02-24

新歌《MONEY》重申金錢定義 盧瀚霆MV找數露額頭

  【晴報專訊】相隔九個月,MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)再次推出跳唱作品,在新歌《MONEY》MV中,他大玩百變造型,務求帶來新鮮感;當中最驚喜的相信是Anson Lo兌現承諾,激罕露出額頭。

 

Anson Lo激罕露額兼化雀斑粧,造型創新。

 

 

  盧瀚霆在新歌《MONEY》開宗名義講金錢,他其實想表達「金錢不是萬能」的道理。Anson Lo表示︰「相信每個人都有自己想要捉緊嘅回憶、好珍貴嘅嘢,例如親人、寵物、愛的信物等,好多嘢唔係有錢就可以得到。」他在MV扮演一個貪錢的銀行家,但內心卻被心魔糾纏,所以即使有錢卻不快樂。為了演好銀行家的角色,Anson Lo在造型上花了不少心思,「今次MV自己都有份構思,其中銀行家個造型絕對係新嘗試,入行以嚟未試過全個額頭露畀大家睇,之前承諾終有一日會咁做,終於揀咗今次嚟試;加上想同之前跳唱歌唔同,所以加咗雀斑同埋髮型都誇張啲。」

 

Anson Lo不停唱出「money money……」配合強勁舞步。

求突破化雀斑粧

 

  Anson Lo在MV中有多個造型,包括黑金閃閃西裝、全黑賊仔帽look、復古造型等,當中他最喜歡藍色喱士花西裝,「件西裝係逐塊喱士縫上去,裏面配埋同色馬甲,全身有皮帶,加上呢隻藍色,係我入行以嚟未着過嘅一個顏色。」他指新歌希望帶來不一樣的感覺,「上年嘅《King Kong》同《Mr. Stranger》比較爆發性、感覺暗黑,今次想玩味感重啲,希望大家聽歌時會有開心嘅感覺。」

 

前年Anson Lo在《調教你MIRROR》中,因被撥起劉海而大暴走。(資料圖片)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #盧瀚霆 #MV
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share