加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-09

恨拍劇完成心願 梁朝偉萌退意︰已係最後階段

  【晴報專訊】梁朝偉(偉仔)昨晚出席其主演的電影《無名》首映禮,戲中他跟內地演員王一博有一場激烈肉搏動作場面,少不免會受傷,偉仔笑言希望觀眾入戲院感受他的痛。近來先後宣傳《風再起時》和《無名》的偉仔,卻自爆有意退下來。

 

偉仔表示拍攝《無名》採用現場收音,所以他請來兩位普通話老師教唸對白。

 

  向來生活低調的梁朝偉,早前忽然開通抖音帳戶,火速吸納過百萬粉絲,偉仔拍片分享內心世界,並激罕談及童年、家庭及人生觀。昨晚偉仔出席《無名》首映禮時謙,稱不太懂得玩社交媒體,「我唔係好識玩呢啲新潮嘢,淨係想喺一個渠道分享人生同工作經驗,講下對自己成長同埋事業成績嘅一啲睇法,希望可以作為大家嘅借鏡。」

 

英皇老闆楊受成和旗下藝人出席《無名》首映禮。

 

  偉仔指小時候喜歡看出色演員的自傳,透過他們的心路歷程,若然自己遇上類似問題,便會想起他們,這也算是一個傳承。偉仔表示︰「我分享自己嘅經歷,如果有啲小朋友鍾意演戲,而遇到同樣問題,咁就可以做一個借鏡。」對於粉絲希望他分享多點平時的生活,偉仔即表示︰「我唔習慣將自己嘅私生活公開,嘉玲(劉嘉玲)比較多,佢會分享一啲生活興趣。」

 

偉仔第四度與周迅合作。

 

得獎機會留給新晉演員

 

  另外,偉仔憑《風再起時》入圍亞洲電影大獎的最佳男主角,他表示睇好《Drive My Car》的男主角西島秀俊。至於未能入圍香港電影金像獎影爭影帝,偉仔表示不會失望︰「金像獎都鼓勵咗我好多次,好應該鼓勵新晉演員。」提到早前曾透露有意拍電視劇,偉仔坦言數年前已萌生此想法,「因為已經係最後階段,好想重溫下拍劇嘅情形,算係完成自己嘅心願。我入咗行40年,都差唔多喇,作為演員係好需要體力同精力,我已經無咁多能量去應付。(返娘家無綫拍劇?)應該唔會喇,依家電視劇嘅模式同以前好唔同,依家有好多串流平台,多咗好多選擇,可以畀更多觀眾睇到,拍美、韓、日劇都可以。」早前偉仔與《魷魚遊戲》的導演食飯,一度傳出會合作,他即否認並解釋只是朋友飯聚。

 

衛詩雅透露下月擔任陳家樂婚禮的兄弟團之一,她的姪女更會擔任花女。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#梁朝偉 #風再起時 #無名
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share