加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-23

黃宗澤食店開張求性感到賀 胡定欣笑言視乎價錢

  【晴報專訊】黃宗澤(Bosco)、胡定欣、羅霖和周家蔚昨日到尖沙咀出席新店開幕活動,定欣穿deep V吊帶裙到賀,好友Bosco笑言不敢正視,定欣表示已做足安全措施,並笑謂︰「最緊要靚!」

 

(左起)Bosco、羅霖、定欣和周家蔚獲邀擔任新店開幕的剪綵嘉賓。

 

Bosco和定欣對《廉政狙擊》於本周六的大結局收視,充滿信心。

 

  胡定欣昨日性感亮相,火速成為全場焦點,黃宗澤為之譁然,而定欣表現淡定,笑笑口稱︰「都唔係我最性感嘅一次,我哋以前拍《點金勝手》時啲造型仲性感啦。其實我都好耐無咁性感,有啲唔習慣,不過最緊要靚,我都好小心嘅,做足安全措施。」提到在熱播劇《廉政狙擊》中,定欣和Bosco的姊弟角色讓觀眾很受落,定欣即強調現實中是兄妹關係,並坦言近來多了「兄妹檔」的搵錢機會。Bosco表示︰「封關太耐,依家市道活躍番,嚟緊大家都有機會見到我同定欣一齊出嚟,真係托賴。」

 

定欣早前以超貼身造型賀台慶,大曬玲瓏曲綫。(資料圖片)

 

Bosco勁蝕七位數

 

  Bosco又提到經營的蠔吧在疫情期間停業,最近重新裝修,準備下月重新營業。Bosco苦笑謂︰「好肉赤呀!本來通關後生意好好,但一早計劃咗要裝修,所以成個月無得開門做生意,租金、人工照畀,連埋裝修費,一個月唔見過百萬,加上受疫情影響又蝕咗七位數,希望可以好快賺得番啦。」他又指暫時無意開分店,身旁的定欣笑言Bosco要邀請她任剪綵嘉賓以帶旺生意,Bosco老實不客氣要求她性感出席,定欣笑言︰「就睇你開咩價,愈高價件衫就開得愈低。」Bosco秒回︰「就挑戰你底綫。」定欣立即縮沙,笑指不敢亂開價︰「我驚講咗收唔番。」

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黃宗澤 #胡定欣 #周家蔚 #羅霖
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share