加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-30

爆MIRROR新團規每月開會 盧瀚霆親揭買手袋減壓

  【晴報專訊】MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)和呂爵安(Edan)剛拍畢電影《盜月者》的日本外景,Edan昨早已返港準備出席晚上首映禮。而Anson Lo則會合其他隊友在日本繼續開工。Anson Lo離港前接受鄭裕玲的電台訪問,分享他及MIRROR一些鮮為人知的秘密。

 

Anson Lo完成電影《盜月者》後,會合姜濤、李駿傑和柳應廷展開另一項工作。

 

完成電影《盜月者》拍攝後,白只、張繼聰和Edan一起食拉麵慶功。(IG圖片)

 

  盧瀚霆早前接受鄭裕玲(Do姐)主持的《口水多過浪花》錄音訪問,由於他曾因發燒而把訪問改期,之前出席活動又因頭暈不適入院檢查,Do姐笑他身體孱弱,同時關心其生活習慣。Anson Lo表示:「如果唔使開工,會瞓到下午兩、三點自然醒,不過就凌晨兩、三點先瞓。」他透露很愛宅在家,「我沖完涼最鍾意瞓喺地下,望住天花板,會有一種好平靜嘅感覺。」Do姐問他有沒有一些喜歡做而不敢承認的事?Anson Lo尷尬表示︰「買手袋,都算係一個減壓嘅方法,但係我又唔係好想承認,其實呢樣嘢無對與錯,最緊要無傷害到人。」隨後問到遇過粉絲做過令他最驚喜的事?Anson Lo說︰「有一次有位神徒(Anson Lo粉絲)面對面示愛,大叫︰『撈撈豬我愛你』,搞到我好怕醜。」

 

Anson Lo接受Do姐訪問時暢所欲言。(IG圖片)

 

呂爵安例會上最多言

 

  MIRROR不時分拆出席活動及工作,12子全體開工機會難逢,Anson Lo透露現時每月會定期開會,12子必須出席,「主要係想大家多啲溝通,都會做下工作檢討,會傾下一首出嘅團歌,大家用投票決定。」他指開會時,Edan最多意見,最終決定權會落在隊長楊樂文身上,「因為我哋好尊重佢嘅判斷。」另外,最近MIRROR推出官方商品,姜濤和Anson Lo的簡介分別寫上「Co-Star」和「Star」,惹起姜濤粉絲不滿有高低之分,但事件無損二人的友情,近日更齊齊在日本開工,寓工作於娛樂。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #盧瀚霆 #呂爵安
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share