加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-05

孖羅天宇北上創業 張景淳推廣雞蛋仔文化

  【晴報專訊】《愛‧回家之開心速遞》的「龔燁」張景淳(Stanley)近日榮升老闆,跟好兄弟羅天宇及李興華於內地創立港式小食品牌。Stanley接受本報訪問,透露投資六位數字進軍飲食界,希望將雞蛋仔文化推廣給內地朋友。

 

(左起)羅天宇、Stanley及李興華拍住上,推廣港式小食。(受訪者提供)

 

  張景淳近日不時在IG宣傳其飲食生意,他與好友羅天宇及李興華做「生招牌」,宣傳三人創立的品牌「港飲港食-香港小吃」。Stanley在《愛‧回家》飾演龔燁大受歡迎,吸引不少「龔水黨」粉絲赴內地撑偶像。近日品牌獲邀參與深圳南山區藝術節嘉年華,Stanley開心說:「今次好成功,好多粉絲上嚟支持,亦有內地粉絲同街客,成績好理想。我哋知道藝術節會有好多人流,已經準備定好多貨,點知第一日好快就賣晒!第二日準備雙倍材料又賣晒,第三日再雙倍都賣清晒,估唔到咁好反應。」

 

Stanley化身「張店長」做生招牌,吸引不少粉絲捧場。(IG圖片)

 

  Stanley透露今次投資六位數字做生意,三人合力經營,以港式小食為頭炮︰「我哋有一間實體店,依家內地年輕人好流行營地文化,所以我哋目標係同商場合作,將廣場改造成好似郊外嘅感覺,我哋覺得營地方式非常適合發展香港小食。」

 

為《愛‧回家》穿梭兩地

 

  難得三位好兄弟拍住上,Stanley稱︰「初初入行已經認識,當時話如果將來有一日搞副業,一定要搞飲食。我同天宇、興華都好鍾意雞蛋仔之類嘅親民食物,希望推銷畀內地市民。」提到要兼顧生意及拍《愛‧回家》,他說︰「我同天宇要兼顧兩邊,但大家都好上心,天宇負責形象同設計,喺屋企用電腦處理;我就要畀多少少腳骨力,因為我負責管理食物、食店同流程。」

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#愛‧回家 #張景淳 #羅天宇 #李興華 #龔燁 #北上創業
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share