加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-15

張景淳北上搞港式美食生意 呂慧儀自薦賣魚蛋

  【晴報專訊】近日張景淳(Stanley)聯同兄弟羅天宇和李興華於深圳賣港式地道小食,昨日Stanley與呂慧儀(長腳蟹)出席《愛‧回家之開心速遞》宣傳活動,他對北上搞生意充滿信心。而長腳蟹亦不忘為緋聞男友宣傳,又表示有興趣北上做生招牌,「龔水」果然一條心。

 

呂慧儀十分支持張景淳北上搞飲食生意。

 

張景淳(中)北上創業,負責食物監管。(資料圖片)

 

  劉丹、張景淳、湯盈盈和呂慧儀等,昨日到油塘大本型宣傳《愛‧回家》。最近Stanley北上搞港式小食生意,長腳蟹主動叫對方請食魚蛋,她指向來喜愛港式小食,不過回想十多年前當選港姐後,曾被港姐保姆勸告不要在街篤魚蛋,以免影響形象,只能買回家品嘗。被問到會否北上幫手賣魚蛋?長腳蟹坦言︰「我曾經諗過賣雞蛋仔同魚蛋,可以帶我上去見識下,之前我哋一班演員都去珠海拍節目,或者睇下深圳旅遊當局會唔會聯絡我哋。」

 

長腳蟹雞蛋仔吸客

 

  其後,問到Stanley會否以長腳蟹雞蛋仔吸客,他笑言︰「有得諗,但成本貴,可能要賣百幾蚊人民幣,或者賣長腳蟹形狀嘅雞蛋仔。」身旁的長腳蟹笑住投訴︰「搞錯,百幾蚊就買到長腳蟹。」Stanley透露現時一周有四天往返港深兩地,有信心能兼顧幕前工作及生意,他又表示七月會在深圳某商場開實體店。另一方面,湯盈盈透露本計劃與家人到樂園慶祝母親節,但因大女發高燒而作罷。老公錢嘉樂有何表示?盈盈戲言︰「佢今朝(昨日)喺廁所捉咗隻曱甴囉,大女畫咗張卡,又係畫曱甴,細女就窩心啲,喺牆上畫花同寫詩。」

 

盈盈原定去水上樂園玩及staycation慶祝母親節,因大女發燒而泡湯。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張景淳 #長腳蟹 #呂慧儀 #羅天宇 #李興華 #湯盈盈
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share