加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-17

《一舞傾城》首集大曬鹽花 李嘉肉緊侵犯蔡潔受傷見紅

  【晴報專訊】無綫新劇《一舞傾城》前晚首播,飾演夜總會頭牌的蔡潔,被古惑仔李嘉「霸王硬上弓」意圖強姦,蔡潔的黑絲更被扯破;而艷福無邊的李嘉隨後又跟莊鍶敏「大戰」,場面相當重口味。

 

 

李嘉垂涎蔡潔美色,差點將對方「就地正法」。

 

  蔡潔在劇中飾演當紅舞小姐,古惑仔李嘉為見她一面,捉了一班舞小姐入房虐待,逼使她入房坐枱。李嘉在房中擒在蔡潔身上意圖侵犯,更一手扯破對方的黑絲襪,畫面相當肉緊,幸好楊明及時趕到救了蔡潔。蔡潔說︰「拍呢場戲時我無整親,反而阿嘉手踭被張枱嘅玻璃整傷。記得拍咗第一take時,佢血流不止,大家都唔知點算好,呢個時候男人就會發揮好man嘅魅力,佢完全唔理個傷口,最後順利拍完。」蔡潔笑指大大隻的李嘉是大細路一名︰「我睇落弱質纖纖,阿嘉好大隻,但現實中佢只係細路仔,性格好可愛,有時反而我仲man啲。」

 

  為演出舞小姐一角,蔡潔事前請教一位曾在夜總會工作的朋友,還參考了鍾楚紅的作品,她說︰「嗰個年代鍾意濃粧艷抹,衣着比較誇張,我好少咁樣打扮,事前擔心自己做唔做得到,於是搵咗好多當時美人嘅形象參考,其中一位就係鍾楚紅小姐。佢都演過類似角色,所以搵一啲佢嘅作品參考,佢真係太靚喇。」

 

蔡潔參考鍾楚紅的形象,穿上小背心大騷白滑肌膚。

 

莊鍶敏曬身材

 

  除了侵犯蔡潔外,李嘉在首集亦跟飾演媽媽生的莊鍶敏幽會,只見莊鍶敏僅圍上毛巾,搽潤膚霜曬長腿,然後戴上面具的李線,十分性感。

莊鍶敏露香肩跟李嘉幽會,意識大膽。(電視截圖)

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#一舞傾城 #蔡潔 #李嘉 #莊鍶敏
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share