加入最愛專欄  收藏文章 

2017-09-29

建制派鬥篤背脊

  何君堯就港獨「殺無赦」事件經過成個星期發酵,再加上何被踢爆原來喺英國同新加坡都唔係執業律師,泛民一方見到呢位建制重炮手一面炮灰當然個個瞓瞓下都笑醒,但笑嘅又點止得泛民?

 

  率先出嚟「笑」嘅建制,首推係新民黨主席葉劉淑儀。佢喺Facebook一句「Loving our country does not mean acting or speaking in a stupid way,like Junius Ho yesterday」,真係一支「頂心杉」插中何君堯心口。葉太直腸直肚性格,亦都反映咗佢去到今時今日,真係無欲無求,自然講嘢唔使咁多顧忌。至於其他建制派,雖然同何君堯係同路人,但聽聞何君堯平時性格真係幾目中無人,令到建制派早就對佢有微言,今次事件之後,建制派私底下講起何君堯都擰擰頭;就好似有報章報道,民建聯葛珮帆向友好發短訊,指「個別人士的態度問題是個人問題,不宜攬炒建制派,影響建制陣營士氣」,正正顯示大部分建制派,就算唔對何君堯落井下石,都要同佢保持適當距離。

 

  不過Tina就聽聞,唔止一個建制黨派嘅代表,都已經向西環力數何君堯,何嘅背脊唔知被「盟友」篤咗幾多下。何君堯今次企到最前、最高調咁反港獨,可以話係緊跟阿爺路線,建制又可以話到佢乜?不過,去得篤背脊嘅當然係充滿智慧嘅。聞說其中一位建制元老級同西環講,話何君堯係「愚愛國」,言論畀位反對派「入」,仲將建制派所佔嘅反港獨道德高地,一下子被佢嘅言論分散晒輿論注意力,令到反港獨「事業」被佢拖咗後腿;另外一位建制派就向西環力數何君堯最大罪行就係過度挑起仇恨,令到特首林鄭月娥上任以來打嘅和解牌打唔成,會影響特區政府未來管治云云。

 

  何嘅背脊花到一撻撻,咁西環又有咩反應?張曉明剛剛先升官北上,新主任王志民上任無耐,當然唔會有任何明示暗示。不過,熟悉西環思路嘅朋友就話,何君堯係難得一位具份量嘅重炮手,又係專業人士又係民選議員,絕無可能係會成為棄將,相信單計今次事件絕唔會令到佢喺阿爺面前失分。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#西環 #建制派
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share