加入最愛專欄  收藏文章 

2017-11-10

呢班年青人,還懂得「尊重」嗎?

  11月9號晚嘅旺角大球場,香港足球代表隊同巴林踢咗場友誼賽。從一開始,呢場比賽嘅結果無咩人關心,更加無人會講下港隊球員嘅技術狀態同戰術,焦點一直都喺「球迷」身上。果然符合「市場」嘅大部分人預期,國歌一高奏,球迷「噓」聲四起,有球迷唔起立,更有人立即起身去廁所。

 

  「國歌法」已經喺內地通過咗,香港作為中國嘅其中一個特別行政區,亦都即將會就「國歌法」,根據香港嘅本地情況而訂立法例。相信如果香港今日已經訂立法例,噚晚好多「搞事」球迷都已經係犯咗法,亦可能會面臨檢控。

 

  球迷究竟幾時開始噓國歌?回一回帶,2015年踢緊世界盃分組賽期間,當時香港政治氣氛已經非常凝重,中國足協喺6月出咗張海報,指香港隊「有黑皮膚、有黃皮膚、有白皮膚,這麼『有層次』的球隊,得防著點」,結果即時令香港球迷大反彈,指中國足協種族歧視。喺6月港隊主場對不丹,球迷就喺奏出義勇軍進行曲期間,出現「柴台」行為。自此之後,所有嘅香港主場賽事,一奏國歌都聽到「噓聲」,直至依家。

 

  睇完呢段歷史,可以話噓國歌呢個動作,一開始係單純支持港隊嘅行為,係可以理解;但係久而久之,噓國歌變成基本動作,變成為某些年青人喺政治上表達立場嘅表現,就變成為非常幼稚同埋唔知道咩係「尊重」嘅行為。

 

  噚晚場球賽之後,有傳媒訪問啲球迷,聽到佢地講嘅原因,真係令Tina擰晒頭;包括有球迷話不滿中國政府所以噓國歌,亦有人話知道將會立法,所以更加要噓國歌以表達不滿。呢班年青人根本唔明白體育係唔應該扯上政治。

 

  無論幾唔鍾意一個人或者係一個團體,後生仔係唔係就可以為所欲為,去做一啲唔尊重人嘅行為呢?你唔鍾意嘅人過咗身的話,你係唔係可以去佢嘅喪禮播返首「喜氣洋洋」呢?我會尊重你對身分認同有唔同見解;但喺球場上、喺儀式上播放國歌時作出呢種行徑,作為土生土長嘅香港人,我覺得你係丟緊我嘅架、丟緊全港市民嘅架!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#國歌法
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share