加入最愛專欄  收藏文章 

2020-03-31

可以做返一個負責任的香港人嗎?

 

  喺網絡世界,九成人都係鬧人責罵人狠話四出,但往往又唔諗諗自己有咩做錯。剛剛旅遊達人項明生喺網絡聲討秘魯港女要求包機係公主病,點知畀網民奮力聲討項亂咁鬧港女之餘又唔話參加秘魯旅行團嘅港人,更畀人翻出佢喺2月仍然身在中南美洲掃抗疫物品。說到底,「責己以周、待人以約」,又有幾多人得到?

 

  先下罪己狀,Tina 2月初亦因為機票未能取消而起行去咗日本,亦有喺當地搵抗疫物資,見到日本依家情況,我真係覺得自己當日嘅行為係幾咁愚蠢。依家唯有乖乖留喺屋企做個負責任嘅人。

 

  香港人唔負責任嘅行為,罄竹難書。有老豆帶住個戴手帶嘅女出去「搵食」畀人鬧到狗血淋頭;有女警唔肯戴口罩去驗血搞到驗血人員暴露風險之中。呢類消息,網上無日無之,搞到今時今日,我反而覺得面對世紀疫情之時,成龍名句:「中國人是要管的」,原來係不無道理,又或者應該講,地球人都係要管的。

 

  不過講到最不負責任,林鄭又考第一,遠遠拋離其他港人,可悲嘅係,佢係香港最大嗰位,無人管到佢。

 

  回帶疫症初期,佢同世衛譚德塞肝膽相照,聽從建議唔戴口罩,下令官員「戴咗都要除咗佢」之外,跟往成個政府嘅部署往往都係落後人前;關又封得慢過人、派錢又係慢過人,就連禁酒令、餐廳「限半令」等一系列措施,林鄭出招總係「出半招」留一手,難為佢今日仲夠膽自我批評話「確診病人未能入院情況不理想」而唔係直接認錯,佢又有無諗過,香港去到今時今日醫療可能爆煲嘅狀況,佢負嘅責任係最大嘅呢?

 

  小女拜託林鄭,唔想做好特首份工,都做返個負責任嘅香港,依家社區明顯出現不明感染源頭,好應該要全個社會停一停,斷絕社區所有不必要社交,利用庫房龐大資源向受影響行業作出補償,只有比病毒行前一步,先有機會反擊成功。政府繼續做啲唔做啲,好多香港人亦會繼續不負責任,咁疫情只會永無止境。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #林鄭月娥 #社交 #抗疫 #源頭 #疫情 #責任 #香港人
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share