加入最愛專欄  收藏文章 

2022-06-02

陳國基打低鄧炳強?

  新一屆政府三個司長嘅位置終於都有晒眉目。之前都講過,財政司司長同律政司司長兩個位,陳茂波同鄭若驊留任已經毫無懸念,而政務司司長一職,極有可能會由保安局局長鄧炳強行返李家超舊路。不過李家超上咗北京見過各位領導人之後,風向竟然180度轉變。

 

  今日多份媒體不約而同報道,政務司司長(CS)一職的確係由前紀律部隊出任,不過唔係鄧炳強,而係現職特首辦主任嘅陳國基。陳國基做特首辦主任之前,一直係入境處要員,做入境處處長之前更加調過去北京,所以喺內地官場有返咁上下人脈。之但係無啦啦又點會爆咗佢嚟上任CS呢?

 

陳國基(圖左,政府新聞處圖片)

 

  Tina今日即刻問咗好幾位政圈中人,佢地都不約而同咁話,報紙報道之前,佢地都一直以為係鄧炳強做硬CS,所以對於最後由陳國基跑出,的確係有啲意外。其中一位政圈中人就話,照推斷陳國基唔會係李家超推薦名單之上,因為陳的確係林鄭提拔上去,所以呢個最後嘅安排,極可能係出自北京,而目的都係希望一個熟悉整個政府運作嘅人去擔任CS。政圈中人仲話,陳國基擔任特首辦主任五年,稱得上係八面玲瓏,呢個位置的確接觸到不同層面,計落點都好過只係做保安局長都仲未足一年嘅鄧炳強。

 

  咁鄧炳強坐唔正,會唔會做副司長?另一位政界人士就話,聽聞呢個機會變得更渺茫,事關副司長要協助司長處理唔少民生政策,更加係要落手落腳去做,鄧炳強嘅強項真係喺保安之上,所以據聞鄧將會留守原職位,繼續鞏固國家安全嘅工作,副司長極可能由AO出身、有政績嘅常秘去出任。

 

  政務司副司長未八到係邊個,不過另外兩個副司長,人選似乎已經塵埃落定。上星期講過基本法委員會委員、立法會議員梁美芬將會入政府,呢個只係爭正式公布,至於財政司副司長一職,傳聞發展局局長黃偉綸會升職,協助陳茂波處理最難搞嘅土地房屋問題。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #陳國基 #政務司司長 #鄧炳強 #黃偉綸 #梁美芬
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share