加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-07

江玉歡「為民請命」陷困局

  呢個星期成個立法會最出位嘅議員,非江玉歡莫屬。

 
  可能有讀者都未係好知江玉歡底細,佢係一位女律師,自細家境就非常差,由養母領養成長,中學更加要兼職幫補家計,憑自己努力考入港大讀法律,正式係以「知識改變命運」嘅獅子山下故事。

 

(CNS圖片)


 
  江玉歡做咗立法會議員之後,稱得上係敢言嘅議員,喺議事堂上已經唔止一次對政府施政以至立法提出好尖銳嘅提問。今次佢就喺facebbok上強烈批評醫務衞生局局長盧寵茂,質疑佢宣告7名涉嫌濫發醫學豁免證明書(俗稱免針紙)嘅私家醫生,所簽發嘅2萬多張證明書無效,欠缺法律依據,更用到「如今是誰壞了法治?」咁重嘅語氣去公開質問政府官員,確實係成個議會無晒泛民主派以來,第一次有議員講出呢啲咁有份量嘅質疑。
 
  就江玉歡喺免針紙上面嘅質疑,Tina聽聞立法會入面不同黨派、不同Whatsapp群組都第一時間轉發江嘅文章。佢地私下第一個反應就係「係唔係食咗豹子膽?」、「佢咁勇,唔驚畀人照肺咩?」有議員就話,政府唔係唔批評得,不過站在今次事件上面,醫護界大多被歸類係「黃」,而死都唔肯打針嘅市民亦都被視為係不信任政府甚至係反政府,所以有醫生咁樣濫發免針,發嘅人同攞嘅人唔多唔少都當咗係「黃」,「江玉歡呢番批評,唔知真係以為係泛民議員重奪議席!」
 
  不過亦資深嘅建制議員同Tina講,江玉歡呢一篇文刊登出來就容易,難就難在佢之後會做咩後續動作。「你係唔係帶頭去幫呢批懷疑係買針紙嘅市民搞司法覆核?聽聞政府一早就已經就事件拎晒法律意見,認為局長咁做係非常穩妥,唔怕受到任何法律挑戰,但如果你真係行到呢一步,會唔會有更高層次嘅人認為你係挑戰緊新任政府嘅權威?咁樣又係唔係完善選舉制度之後阿爺希望見到嘅情況?」所以呢位資深議員相信,江依家係陷入一個兩難嘅情景,再喺法律層面追落去會有好大嘅政治壓力,唔追落去又好似對唔住一班日日向佢訴苦嘅無針卡市民,所以江最大可能會做嘅就只係繼續「打咀炮」,至於實際行動喎,應該唔會見到。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #江玉歡 #免針紙 #醫學豁免證明書
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share