收藏文章 

2017-07-27

波哥「磨心」做到好無癮 暑假前要呻一呻

  「暑假」對於好多打工仔嚟講就冇咩特別,但係對於一眾學生哥同埋立法會議員嚟講就終於可以抖抖喇!立法會上個禮拜已經開始放暑假,而行政會議亦都喺下星期有個兩個禮拜嘅「細暑假」。雖然大部分議員本身都有另一份工,不過Jenny聽講唔少議員已經Plan好咗呢個假期去旅行喇!Jenny都好想放個久違嘅暑假呀!

 

我的心情,你懂的。

 

再斥泛民「拉布」記者極速完稿

 

  放完暑假就會進入下一個立法年度,所以立法會陸續公布年結。立法會主席梁君彥就早早搞掂咗喇,今日就輪到財委會主席「波哥」陳健波出嚟交代吓今年財委會又做咗啲乜。不過Jenny估大家都知㗎啦,循例要出嚟話吓泛民「拉布」、平衡雙方意見好難做之類。

 

  好多人都問點解有啲議案喺工務小組討論完,又要喺財會再討論多次呢?波哥就話其實政府同非建制派都有責任嘅......波哥一講起,就如缺堤嘅江河,係咁同Jenny佢話啲激進嘅非建制派呢頭話要監察政府,但又唔肯請啲官員上佢哋辦事處傾;另一方面,波哥亦鬧埋班政府官員,話如果班官肯遊少啲花園,有錯就認嘅話,泛民都唔會搞咁多嘢啦!波哥睇來做咗主席一排,訓練有素,Jenny聽你咁樣兩邊各打五十大板,其他人都應該收貨嘅!

 

議會打風咁 波哥頂硬上

 

  講講吓,波哥又嚟料,有啲沾沾咁話其實自己「都唔係好想做」主席㗎咋!皆因做主席真係「死咗唔少心血」,仲要成日夾咗喺政府同泛民中間做「磨心」,佢都「好想」畀其他同事試吓坐呢個位喎!之不過而家嘅議會「好似打風咁」,咁就只好「當仁不讓」啦!

 

  呢個時候,坐喺隔離嘅副主席田二少田北辰冇反眼不特止,仲即刻講返句「衷心咁覺得主席係公平嘅」,唔知波哥有冇頓感老懷安慰呢?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#暑假 #退休 #退而不休 #拉布 #立法會 #主席
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share