收藏文章 

2017-08-22

殘奧奧委會獲獎 劉遵義想傳媒「高抬貴手」?

  今日朝早天氣焗到暈,就嚟打風就滿天烏雲。近日社會怨氣咁深,瀰漫住一股低氣壓,係時候要有啲正能量去Cheer Up大家,咁啱嘉華主席呂志和搞嘅「呂志和獎─世界文明獎」今日(22)就公布第二屆嘅得獎名單,當中「正能量獎」由Jenny都非常印賞嘅國際殘疾人奧林匹克委員會奪得!真係非常振奮人心。香港有不少殘疾運動員都屢獲殊榮㗎!

 

 

「呂志和獎」今年第二年頒獎。

 

劉遵義望傳媒「高抬貴手」?

 

  「呂志和獎」今年都係第二年頒獎,同世界知名嘅諾貝爾獎當然唔能夠相提並論,但共通點都係表揚對社會同人類福祉有貢獻嘅人或者機構。獎項推薦委員會主席劉遵義都係咁同我哋講,話希望各位傳媒「高抬貴手」、多啲幫手宣傳喎!嗯……劉教授,「高抬貴手」好似唔係咁用㗎喎!

 

  我哋都係睇返今年「呂志和獎」先,獎項分咗三個類別,有「持續發展獎」、「人類福祉獎」及「正能量獎」,而且每年呢三個類別都有佢哋嘅關注領域,所以評審準則可以話係年年有啲唔同。當中「正能量獎」今年就係關注領域「促進不同群組之間的和諧」,最後由國際殘疾人奧林匹克委員會奪得。

 

向世人證明身體殘障都可以係英雄

 

  國際殘奧委會以推廣殘疾人運動發展為己任,一直致力團結世界各地的殘疾運動員,鼓勵佢哋積極參與各項國際性體育賽事,改變咗社會長期對殘疾人嘅睇法。Jenny非常同意大會讚揚國際殘奧委會同殘奧通過運動,為好多人燃點咗希望,令無數不可能變成「可能」,營造咗巨大嘅正能量。咁多年來,殘奧會透過殘疾運動員卓越嘅成就打破咗障礙,建立咗一個更共融嘅社會。即使身體殘障一樣可以為國為港增光,一樣可以係英雄!

 

  今年「持續發展獎」嘅關注領域係「預防氣候變化」,就由促成《巴黎協定》嘅解振華獲得。不過可惜呀,侵侵(Donald Trump)一上任就話唔玩,仲記得Jenny睇新聞嗰陣不知幾惋惜。而家天氣咁反常,好大原因都同溫室氣體大量排放有關,雖然侵侵唔玩,但Jenny都希望其他簽署國可以繼續遵守減排協議。

 

《巴黎協定》侵侵唔玩又如何?

 

   而「人類福祉獎」嘅今年關注領域就係「脫貧」,由國際非政府組織Landesa(蘭德薩)農村發展研究所奪得。大家可能對呢個組織可能比較陌生,其實一直以來,佢哋喺全球多個地方,以脫貧為目標,幫助當地貧農開發土地同保護土地權利,當貧農「耕者有其田」咁就可以脫貧同逐漸經濟獨立喇!

 

  「呂志和獎」每個類別都係只得一個個人或者團體得獎者㗎咋,換言之即係冇得共享獎項。得獎者會有2000萬獎金,相比佢哋為呢個世界做嘅貢獻,都真係小小心意Only咋!同場大會公布埋下屆「呂志和獎」嘅關注項目。持績發展獎方面,會關注發展可再生能源、人類褔祉獎方面,將關注降低天災嘅影響、正能量獎則會專注於掃除文盲。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#脫貧 #人類福祉 #呂志和獎 #正能量 #殘奧會 #殘奧會 #打風 #高抬貴手 #諾貝爾獎 #英雄 #巴黎協定 #侵侵 #Landesa #溫室氣體 #減排 #解振華
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share