收藏文章 

2018-02-07

阿仔無端畀人擺上枱 林鄭唔發威勢係假!

  立法會繼上個星期完咗行政長官質詢時間,今日又有見林鄭去立法會接受質詢?可能有朋友仔會問:乜唔係每月一次咩,點解變咗每個星期都有嘅?原來係今個月本身有4個禮拜,不過因為農曆新年嘅關係,有兩個禮拜都冇會,而最後一個禮拜就係公布新一份財政預算案嘅日子,所以今個月嘅質詢時間就調咗喺今日進行喇!今日林鄭可謂戰鬥力Power Up,句句回答聽落都有啲嘢!

 

 

林鄭今日到立法接受議員質詢,面色不若之前兩次寬容。(政府新聞網片段截圖)

 

  其實,計埋上個月頭嘅行政長官答問會,今年只係開始咗短短40日唔夠,林鄭就已經嚟咗立法會三次喇!Jenny見林鄭頭兩次嚟都冇乜同議員有言語上衝突,就算好似上次律政司司長鄭若驊嘅僭建風波,幾乎被圍攻,林鄭都收放自如,唔見唇槍舌戰,冇咩火藥味。

 

林鄭面燶燶 議會火藥味濃

 

  不過,今日民主派第一個提出質詢嘅嘅民主黨許智峯問到,噚日「雙學三子」上訴得直,政府會唔會覺得自己有錯,平日答問題總會面帶微笑嘅林鄭面色開始麻麻地;之後再到熱血公民嘅鄭松泰(泰博)問有公務員透過轉移物業畀伴侶後再買樓,當中慳咗成500萬嘅首置稅,質疑政府嘅利益申報同品格審查有漏洞,甚至畀人「好Cheap嘅感覺」。林鄭塊面就立即變黑亦得,得咗!直斥有啲議員同埋傳媒利用一啲「似是而非」嘅資料,然後「穿鑿附會」、抹黑個別官員或公務員,係非常有問題!雖然用字遣詞、語調依然同一貫冇分別,但你絕對Feel到出事喇……

 

「清者自清 社會自有公論!」

 

  林鄭無名火起,Jenny都嚇咗一跳,唔通喺林鄭心目中,涉事嘅兩位常任秘書長仲重要過鄭司長?無幾耐謎底終於解開!

 

  林鄭之後「爆Seed」主動講起今日有某間週刊嘅封面故事,指佢推動「同股不同權」,係助內地科企「小米」上市,從而令大仔林節思可以上位。佢忍唔住再次大鬧篇報道「呢啲穿鑿附會、似是而非,我唔打算告佢誹謗,因為係嘥我時間同埋精力,我覺得清者自清,社會自有公論!」(言談間串埋前任特首CY鐘意出信告人,勁!)原來一切係因為囝囝無端端畀人擺上枱,難怪做阿媽嘅林鄭心情咁差喇!泰博都只不過係話嗰兩位常秘涉嫌扮首置慳稅,點知就誤踩地雷喇!

 

 

林鄭同大仔林節思感情好好,囝囝上年仲專程由北京飛返香港為媽咪助選。(資料圖片)

 

  平心而論,小妹明白點解林鄭嬲豬,因為啟動「同股不同權」機制嘅係港交所,拍版嘅係財爺,諮詢嘅係市民同市場人士,但就拉埋林鄭同佢囝囝一齊講,真係夾硬嚟咗啲囉!最後,Jenny忠告各位;世上有兩種人千祈唔可以得罪,第一種係女人;第二種係做咗人阿媽嘅女人!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #特首 #同股不同權 #小米 #唔可以得罪女人 #似是而非 #穿鑿附會 #慳稅 #為母則強
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share