收藏文章 

2018-02-14

李偲嫣情人節放閃 果然「生命滿希望」

  今日情人節,Jenny一大朝早就畀不同嘅放閃post 洗板,當中最叫人「眼冤」嘅,斷估都係李偲嫣同佢未婚夫鋮浚哥嘅情人節專題報道….小妹今早成個facebook都係佢哋兩位你儂我儂嘅合照….只能講句:好勵志!

 

可以攞正牌放閃,偲嫣BB點會放過呢個機會!(李偲嫣fb截圖)

 

心臟夠強大 可上偲嫣fb

 

  正義聯盟主席李偲嫣專上學院管理層的謝鋮浚嘅愛情故事大家未必好想知,不過由於偲嫣BB言行實在太出位,所以兩人情事難免會被擺上檯。接受咗專訪,可以攞正牌放閃,偲嫣BB點會放過呢個機會!仲響自己fb share 埋個專訪,再加一大段愛的宣言,小妹唔在此引述喇!大家有興趣心臟又夠強大,就去佢fb睇睇啦!

 

  家下佢哋就定咗5月5日「拉埋天窗」,仲話婚禮當日立法會議員梁美芬一定會到。雖然未正式成婚,但偲嫣BB已經一早印定有佢同未婚夫嘜頭嘅利是封,準備大派親友…..使唔使咁趕呀?

 

網民食花生 封剪片做「勇者」

 

  不過,有別於其他人公布婚訊時會得到來自各方嘅祝福,網民似乎就當趣聞睇,唔太睇好呢一對喇!有人仲封咗負責拍攝、剪片同寫稿嘅幾位行家做「勇者」添!其實Jenny都覺得佢哋好勇敢啊!

 

  偲嫣BB講到明唔會淡出政壇,所以廣大網民唔需要擔心日後冇花生食,至於大家係咪咁想佢活躍於幕前,就唔知喇……

 

  Anyway,見到偲嫣BB嘅愛情故事,確係令人覺得「生命滿希望」。Jenny在此祝各位讀者,有情人終成眷屬,冇情人早日脫毒!恭喜!恭喜!

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#有情人終成眷屬 #冇情人早日脫毒 #李偲嫣 #情人節 #脫毒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share