收藏文章 

2018-03-12

姚松炎失落九西議席實不必驚訝

  連踩超過20小時不停工作之後,Jenny終於等到立法會補選4個議席嘅結果出爐,好多人都對民主派候選人、DQ主角之一嘅姚松炎(姚教授)竟然會輸畀民建聯嘅鄭泳舜(舜仔)感到十分驚訝,不過其實結果一如Jenny賽前所料。本身姚教授就因為空降而冇地區樁腳,而且不熟當區民情,係先天不足;而舜仔群星拱照,先有鐵票護航,再加選舉工程包裝得好,此消彼長之下,姚教授本來已經危危乎。

 

九西點咗兩次票,都扭轉唔到結果。圖為行家等候每個票站公布選票分布。紅色為已重點,白色為未重點。

 

DQ光環只是強力電筒

 

  好多人可能會問Jenny:姚教授個DQ主角光環唔夠用咩?的確呢個「執」光可以幫到手,但咁係唔夠架!有時可能姚教授都以為個「光」係大光燈,點知去到九西區充其量只能做個強力電筒,照到近照唔到遠囉!

 

  經過幾個月選戰之後,Jenny向一啲義工同九西街坊打聽過,佢地都大讚姚教授係好人,望上去又做得野,但就硬係同佢好似唔太啱Channel咁……此話何解?有泛民義工都唔怕同Jenny講,話覺得姚教授唔太識得而家地區直選嘅選戰玩法,同埋喺街頭拉票嘅策略,有時會太有諗頭,結果就變咗離地,加上街站擺得少,某程度都影響到居民點睇佢。

 

居民認唔到「嘜頭」

 

  話明空降冇地區樁腳,對手舜仔卻係區議員,咁姚教授一定要借助地區民主派的力量,點知佢又偏偏未有好好利用,Jenny甚至聽聞尋日民協馮檢基(基哥)昨日撐場拉票,都係基哥見到告急自發出現幫忙催票,姚教授事前竟然冇叫佢幫忙。姚教授啊!九西有唔少老人家,其實都係認嘜頭投票,你一個新仔過來選,冇搵多幾個舊人帶吓出來見鄉親父老,咁咪蝕底囉!

 

  姚教授今次都知衰,灰晒咁同Jenny講會為敗選負上全部責任,直認係選舉工程嘅策略失誤,自己無直選經驗。

 

  不過,佢就否認民主派高估DQ效應,認為港島區出現兩次DQ,民主派候選人區諾軒可以贏,係充分反映市民幾不滿政府嘅DQ行為云云……只係各處鄉村各處例,港島玩法又點同九西玩法呢?何況區諾軒本身都是區議員嚟啊!

 

舜仔鐵票+包裝=立法會議席

 

  舜仔今次威威啦!成為直選補選嘅建制派「零的突破」,以舜仔知名度首次出戰就拎到10.7萬票,Jenny除咗一如以往地讚嘆建制鐵票嘅「硬度」之外,亦不得不讚吓整個競選團隊資源係如此豐盛,旗海同廣告處處已經唔係出奇事,又有資深傳媒人幫手搞PR,加埋個「乖乖仔」、「年青才俊」包裝,再配埋花名「高民望」嘅高永文醫生時刻隨行在側咁滯,真係行路都有陣風咁……舜仔成功令唔少人投票日乖乖奉上選票。你可能會話啲人咁易氹咩?咁你真係未明箇中道理喇!

 

  Jenny有個姊妹住港島前排選戰期間,時不時都會收到舜仔宣傳,可見舜仔嘅大包圍政策幾進取!一於有Send錯冇放過!但係呢,選前舜仔就好進取,但選舉當日舜仔發畀傳媒嘅採訪行程得兩單咁大把(黨友鄧家彪都有3單啦!),唔通佢一早知自己會贏?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立會補選 #立法會 #選舉 #本土
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share