收藏文章 

2018-03-15

波叔祝卿姐工作順利 卿姐:你需要多過我噃!

  財政預算案都公布咗兩個禮拜喇!雖說呢份預算案一出惹來唔少罵聲,但係財爺陳茂波(波叔)都係要四出奔走,向各界力sell之餘仲要收集埋各黨嘅意見做「改正」,今日輪到上劉慧卿(卿姐)個網台節目講吓喇!

 

 

波叔一聽完卿姐個神回覆之後就笑到咁!

 

波叔「工作順利」嗎?

 

  今日都仲係正月,卿姐就祝波叔身體健康,波叔都回返句工作順利,點知卿姐就即刻神回覆:「你需要多過我噃,阿Paul!」波叔一聽就笑咗,好有同感咁話「都係!」Jenny從波叔個神色,就知佢呢排公布完份預算案,工作有幾咁「順利」啦!

 

卿姐奪命追魂message 成功約波叔

 

  不過財政預算案都過咗咁多日,卿姐今日先搵財爺上嚟吹水,好似有啲遲噃!卿姐都要控訴一下,話個幾禮拜前,即係月頭就搵過波叔,叫佢出嚟㗎啦!不過就一直未有聲氣,所以就喺波叔接受緊電視台訪問嗰陣就whatsapp佢,話:「阿Paul,我而家睇緊你呀!幾時嚟我到(做訪問)呀?」波叔就立即應機喇!所以就促成到今次訪問。

 

從來沒我份......

 

  個個都知今次份預算案一出,好多人都「媽媽聲」,而卿姐一開波都笑波叔,好似當年嘅曾俊華(鬍鬚曾)咁,雖然有大筆盈餘,但係就「全城喊打」,就問波叔仲考唔考慮派錢?波叔就一副心意已決咁嘅款,重覆又重覆咁話唔接受一刀切派錢,又話都係用關愛基金補漏拾遺嘅做法好啲喎!不過,關愛基金不嬲都係用嚟扶貧多,Jenny諗起自己當初見到份預算案嗰陣,睇住寬免差餉冇份、稅又唔係交得多、學生哥張海洋公園飛又唔關小妹事……今次波叔咁大決心唔肯派錢,唔通「改正」之後Jenny都係要唱多次:「從來沒我份,犧牲當做例行,我慣了傷心~~~」?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#財政預算案
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share